Strony

sobota, 6 kwietnia 2019

Prezentujemy polskie ubranka ze sklepu Fazy Mazy : Raz,dwa,trzy- jednorożcowe skarpetki nosisz Ty!

Witajcie Kochani!

Nasza kolekcja  "Fazo Mazowych",polskich ubranek powiększyła się o parę przecudnych bawełnianych skarpetek, które pochodzą od marki już nam znanej- Steven Cotton Candy. Każda para, która się u nas pojawiła była rewelacyjna i nie do zdarcia.
Ja osobiście przepadłam jak tylko zobaczyłam te cuda w paczce. Uwielbiam ubranka ze zwierzątkami, jednak te skarpeteczki pobiły wszystko :) Wzorów na stronie Fazy Mazy jest co nie miara, do wyboru- do koloru. Moja córcia jeszcze jest zbyt malutka, by zwracać uwagę na to, co ma na sobie w danej chwili, jednak bardzo była zaciekawiona towarzyszami na jej stópkach :)
Jednorożcowe skarpetusie są szaro różowe , a możecie kupić w rozmiarach od 11/13 do 23/25. Rozpiętość jest naprawdę duża, więc jeśli macie córeczki  z małą różnicą wieku- możecie dopasować takie urocze, nietuzinkowe skarpecioszki dla każdej z nich. Nasza para jest w rozmiarze 20/22, są dobre na Kinię i jeszcze długo nam posłużą.
Skład materiałowy to:
bawełna 72%
polamid 22%
polipropylen 2%
elastan 4%

Bardzo spodobało mi się to, że nie ściągają się z małych nóżek, a dobrze się ich trzymają i pozostają na swoim miejscu nawet podczas zabaw malucha. Nie mają ściągacza przy zakończeniu tuż nad kostką, co jest naprawdę super rozwiązaniem, ponieważ dzięki temu nie odciskają się czy to na drobniejszej czy pełniejszej nóżce. Moja Kinga jest już niezwykle aktywnym ruchowo maluchem, jednak skarpeteczki zawsze są w nienaruszonym stanie.
Nie powodują pocenia się nóżki. Są świetnej jakości i mimo wielokrotnego prania nadal wyglądają jak dopiero co wyciągnięte z paczki. Oczywiście cudeńka te są zaprojektowane i uszyte w Polsce. Jak widać  skarpeteczki pasują praktycznie do wszystkiego :)Jestem bardzo, ale to bardzo dumna z tego, że w naszym kraju powstaje coraz więcej firm ,które oferują towar najwyższej jakości i w stosunkowo niskiej cenie. Pełen komfort noszenia.Polecamy!!!

Wzór w jednorożce do kupienia tutaj: https://www.fazymazy.com/skarpetki-bawelniane-jednorozec


Serdecznie dziękuję firmie Fazy Mazy za możliwość poznania tych cudnych skarpeteczek.

Zapraszam do odwiedzenia sklepu firmy, gdzie znajdziecie wiele ubranek dla każdego malucha: https://www.fazymazy.com

Fanpage: https://www.facebook.com/fazymazy/

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty