Strony

wtorek, 16 października 2018

Prezentujemy firmę Akademia Stylu Maluszka: Zestaw nakryć głowy z chustką dla małej damy

Witajcie Kochani!

Turban zamiast czapki? Oczywiście ! Jeśli chcesz,aby Twoja córeczka wyglądała efektownie i stylowo, pokażę Ci za moment nasz hit ostatnich dni :) Wraz z Kinią testowałyśmy turban, opasko-turban i chustkę do kompletu od Akademia Stylu Maluszka. Już od dawna chciałam skusić się na tego typu nakrycia głowy, jednak nie miałam chyba odwagi :) Jednak żałuję z całego serducha, że dopiero teraz moja córcia miała okazję nosić takie cuda na główce.
Moja Kinga jest maluchem, który na dworze nie chce mieć czapki i próbuje ją szybciutko ściągać. Jednak, kiedy założyłam jej turban, moja dama nie ściągnęła jej! Byłam w szoku, bo u nas czapka od razu jest "zerwana" z głowy, a tu przez cały spacer turban był na swoim miejscu. Mnie jako rodzicowi najbardziej podoba się to, że świetnie chroni uszka i główkę.
Wzór w kolorze szarym z białymi kropeczkami jest naprawdę uniwersalny i będzie pasować do wszystkiego. Ozdobne materiały z białymi dodatkami w środku pięknie się prezentują i dodają turbanowi uroku.

 Chustka dobrze chroni szyjkę przed chłodem i wiatrem. Jest w takim samym wzorze co turban i opasko-turban, więc możemy stworzyć rewelacyjną stylówkę maluchowi. Chustka jest dwustronna- można nosić ją z obu stron, zarówno z szarej  jak i  białej. W obu przypadkach wygląda pięknie na małej damie. Posłuży nam bardzo długo, ponieważ tutaj zastosowano wiązanie, bez napek czy rzepów.
Trzecią rzeczą, jaką mieliśmy przyjemność poznać to opasko- turban. Wg mnie to "lżejsza" wersja tradycyjnego turbanu. Wygląda ona prawie identycznie, jednak na górze nie oplata główki materiałem, lecz tworzy "okienko" , które świetnie wentyluje. Taka opaska będzie idealna na ciepłe, letnie dni, kiedy turban byłby za ciepły. Opasko- turban także przypadł nam do gustu. Nie zsuwa się na oczy, co także jest pozytywną cechą. Z pewnością na wiosnę także będzie pasował, ponieważ lekko się rozciąga. Cudo.
Zobaczcie Kochani, jak efektownie wyglądają te cuda na mojej małej modelce. Bomba! Przepraszam za zasypanie Was zdjęciami, ale nie mogłam zdecydować się, które ujęcia będą idealne :)
Tutaj w zestawie turban+ chustka:

A tutaj opasko-turban:
Całe trio wykonane jest z dzianiny z dodatkiem elastanu polskiego producenta. Nakrycia głowy szyte są zgodnie z jej obwodem. U nas jest to 43 cm.

Wg mnie turbany i opasko-turbany  są niekwestionowanymi hitami tego lata. Przyciągają uwagę i małych i dużych. Jak wyszłyśmy z córcią na pierwszy spacer w zestawie turban+ chustka  wzbudziłyśmy niemałe zainteresowanie. Mieszkamy w malutkiej miejscowości, więc takie "nowinki" są czymś interesującym, niespotykanym i poniekąd pożądanym . Kilka osób i koleżanek spytało mnie co to jest i gdzie można dostać taki cudny zestaw. Moim zdaniem te unikatowe nakrycia głowy są naprawdę wspaniałe i na wiosnę znów po nie sięgniemy . Polecam z całego serca! Komplet może być wyjątkowym i nietuzinkowym prezentem na urodziny, baby shower lub inną okazję .

Jeśli Was, podobnie jak nas, tak bardzo zachwyciły te cudeńka, zapraszamy do odwiedzenia strony FB Akademii Stylu Maluszka: https://www.facebook.com/pages/category/Baby-Goods-Kids-Goods/Akademia-Stylu-Maluszka-268496030223498/

W ofercie znajdziecie wiele niebanalnych ubranek i dodatków, które zadowolą każdy gust :)

Dziękujemy ! 💓💓💓

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty