Strony

niedziela, 3 stycznia 2021

Testuję z Avon: Woda perfumowana Herstory dla niej

 Witajcie Kochani!

W dzisiejszym wpisie chciałabym zaprezentować Wam perfumy, które urzekły mnie swoim niecodziennym zapachem. Jest to propozycja od marki Avon o wdzięcznej nazwie HERSTORY.

Do naszej dyspozycji jest 50 ml nietuzinkowego produktu. Jest to propozycja dla odważnych kobiet, które mają odwagę spełniać marzenia i dążą do realizacji zamierzonych planów. Główne nuty zapachowe: różowy pieprz, irys, paczuli. 

Już przy pierwszym kontakcie z tym cudnym zapachem miałam wrażenie, że dodaje mi pewności siebie. Jest świetnym towarzyszem kobiety, w pierwszym momencie wyczuwalny jest różowy pieprz. Po jakimś czasie dołącza do niego woń kwiatu irysa oraz drzewny aromat paczuli. Całość łączy się idealnie. Jest to kompozycja zarówno na co dzień jak i na większe wyjście. Bardzo polubiłam się z tą wodą perfumowaną. Jest charakterystyczna, niezapomniana i bardzo kobieca. 

Zapach nie jest drażniący, ja  czuję go jedynie delikatnie, za to osoby w moim otoczeniu mówią, że jest bardzo trwały. Spokojnie cały dzień jest wyczuwalny na skórze, a jeszcze dłużej na ubraniach. 

Herstory kryje się w szklanym, przezroczystym flakoniku z czerwonymi dodatkami. Zapakowany jest w kartonik i folię, więc mamy pewność, że jako pierwsi mamy kontakt z produktem. Jest to gwarancja bezpieczeństwa :)

Serdecznie dziękuję firmie Avon za możliwość poznania wyżej opisanych produktów.

Zapraszam do dołączenia do społeczności Avon oraz zakupu kosmetyków w super cenach: https://konsultantka.pl/kontakt/

Przegląd produktów tutaj: https://konsultantka.pl/produkty/



8 komentarzy:

  1. Piękny zapach. Kasiu jak się załapać na testy do avonu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj z perfumami od Avon już dawno nie miałam do czynienia, ale pamiętam, że dawniej bardzo sobie ceniłam ich perfumy :)

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie same perfumy kupiłem żonie po urodzeniu dziecka. Dużo informacji uzyskałem ze strony ubranka dziecięce, do tego na prezent kupiłem jej ubranka na www.serduszko.pl. Była zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zapach. Świetny pomysł na prezent ;) Niszczarki przemysłowe pozdrawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz kupowałem perfum na prezent, nie było łatwo. W sumie to zapach https://www.ceneo.pl/373328>Calvin Klein Obsession Night Men 125ml mnie przekonał

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty