Strony

wtorek, 10 listopada 2020

Testuję z firmą https://fmprodukty.pl/ : Kosmetyki marki Avon

 Witajcie Kochani! 

W ostatnim czasie poznaję kilka produktów marki AVON, które mam przyjemność testować dzięki uprzejmości firmy https://fmprodukty.pl/avon .

Grzebień dwustronny do włosów

Jest to bardzo dobrej jakości grzebień. Solidnie wykonany, z jednej strony ma ma większe i rzadziej rozstawione ząbki, z drugie zaś mniejsze i gęściej osadzone. 

Ma poręczną rączkę, która pomaga swobodnie manewrować produktem. Chętnie rozczesuję włosy po kąpieli najpierw tymi większymi ząbkami, a potem mniejszymi. Grzebień nie ciągnie i nie wyrywa włosów. Nie powoduje również powstawania poplątanych kosmyków. Jest świetnym gadżetem. 

Na pewno przyda się na co dzień, jak i na wyjazdy. Jest dość mały, więc zmieści się do każdej kobiecej kosmetyczki ;) 

Odżywka do włosów Ultimate Shine

Odżywek do włosów w moim domu nigdy za wiele ;) zawsze muszę mieć zapas i mieć w czym wybierać :D Bardzo lubię te od marki Avon z kilku powodów. 

Po pierwsze pojemność 250 ml jest na tyle wydajna, że każda butelka wystarcza na długi czas. Konsystencja również jest na plus, ponieważ jest to produkt gęsty, a więc nie spływa z dłoni podczas aplikacji i świetnie się rozprowadza. Dodatkowo aplikacji towarzyszy piękny zapach, który utrzymuje się na włosach dość długo. 

To dla mnie jest zaleta, ponieważ uwielbiam, kiedy moje włosy ładnie pachną. Odżywka rewelacyjnie radzi sobie z nawilżeniem i wygładzeniem włosów. Po umyciu nie mam problemu z ich rozczesaniem i nie puszą się. Są mięciutkie i dobrze się układają. Polecam!

Moja wersja do kupienia tutaj: https://fmprodukty.pl/odzywka-bez-splukiwania-avon

Avon, Care, Even Tone- C, Krem do twarzy wyrównujący koloryt 

Kremik kryje się w zakręcanym słoiczku pojemności 100 ml. Ma lekką formułę, która szybciutko się wchłania, pozostawiając skórę przyjemnie gładką i nawilżoną. 

Lubię kosmetyki, które nie pozostawiają tłustego filmu na powierzchni skóry, a ten produkt mogę jedynie pochwalić. Nie obciąża skóry, nie powoduje podrażnień, jest niesamowicie wydajny. Pod makijaż również jest w porządku. Kremik ma ładny, delikatny zapach, który dość szybko się ulatnia.


Nie wiem czy spełnia główną obietnicę producenta o wyrównaniu kolorytu, ale widzę delikatną poprawę w ogólnym stanie cery. Jak na kosmetyk w tak niskiej cenie, polecam z całego serducha! 

Serdecznie dziękuję firmie za możliwość poznania tych świetnych jakościowo produktów.

Zapraszam do odwiedzenia strony : https://fmprodukty.pl/avon , gdzie znajdziecie wiele produktów m.in. marki Avon. Zachęca, ponieważ ceny są super !



8 komentarzy:

  1. Ja po odżywkach z avonu mam łupież i są mega obciążone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, choć często zamawiam w Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe bardzo produkty niestety nigdy wcześniej żadnego nie miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ciekawie, co to za bukiet tam z tyłu? Wygląda trochę jak ten który wysyła moja ulubiona kwiaciarnia internetowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kosmetyki może u mnie też się sprawdzą, ale najpierw muszę zająć się zdrowiem, przede mną tlenoterapia białystok i biorę się za testowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten grzebień jest bardzo fajny, jeśli macie długie włosy i lubicie wymyślne fryzury.
    https://ayala.com.pl/produkty/taborety-fryzjerskie/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty