Strony

piątek, 17 lipca 2020

Testujemy z HH Poland: Lale dla każdej dziewczynki

Witajcie Kochani!

W dzisiejszym poście pokażę Wam zestaw lalek serii Sweet Love, który otrzymaliśmy od znanej nam i Wam firmy HH Poland.
Kinia dostała zestaw dwóch lal a'la Barbie- dziewczyna i chłopak. Oboje mają super stylizacje. Na koszulkach widnieje napis "One love one heart". Dziewczyna ma długie, piękne włosy idealne do czesania. 
W uszach błyszczą kolczyki, a na nogach różowe sandałki. Nogi i ręce ma zginane w kilku miejscach, bo mnie jako dziecko bardzo interesowało i ciekawiło ;) Kinga z ochotę rusza kończynami i pokazuje wszystkim, że lala może robić cześć. Chłopak ma ruchome jedynie ręce, ale w klasyczny sposób. Nie są to jakby "zawiasy" jak u swojej koleżanki. Ubrany jest w czarne spodenki i białe adidasy. Razem tworzą super modną parę :) Dodatkowo obie lale są solidnie wykonane, więc mam pewność, że moje dziecko bawi się zabawkami najwyższej jakości. 
Lale są zamknięte w ozdobny karton, więc jest to pomysł na niebanalny prezent dla każdej małej wielbicielki lalek. Polecamy! :)
Dziękujemy firmie HH Poland za możliwość poznania tego duetu :)

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej firmy: https://www.hhpoland.com.pl/




2 komentarze:

  1. Super, na prezent idealne. Ja też znalazłem piękne Mebelki dla lalek, oczywiście tego typu akcesoria są jak najbardziej wskazane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty