Strony

sobota, 14 marca 2020

Prezentuję sklep internetowy Trendhim: Zegarek dla każdego stylowego mężczyzny

Witajcie Kochani!

W ostatnim czasie brak mi czasu na cokolwiek innego niż praca, dzieci i obowiązki domowe. Jednak chciałam zrobić tacie niespodziankę imieninową. Mój wybór padł na świetny zegarek, który możecie zakupić w sklepie internetowym Trendhim z męskimi akcesoriami i biżuterią: https://www.trendhim.pl/zegarki-c.html
Model, jaki wybrałam znajdziecie o tutaj: https://www.trendhim.pl/zlocisty-zegarek-kellan-p.html

Bardzo mile zaskoczyłam się tuż po otworzeniu przesyłki. Zegarek prezentuje się o niebo lepiej niż w sieci! Jest solidnie wykonany, wszystko dopracowane na najwyższym poziomie. Przychodzi do nas w czarnym kartoniku, na mięciutkiej gąbeczce, co razem naprawdę rewelacyjnie się prezentuje.
Średnica koperty to 42 mm, natomiast szerokość paska- 20 mm. Złocista tarcza jest cudowna- przepięknie komponuje się z logiem Orlando. Tarcza jest czytelna mimo dodatkowych bajerów :)
Bransoleta jest srebrna z dodatkiem dwóch złotych pasków, które razem tworzą idealny duet.Wykonana jest ona ze stopu i ma możliwość regulacji, co jest bardzo istotne, kiedy nie wiemy, jaką szerokość nadgarstka ma obdarowywana osoba. Zapięcie motylkowe jest super przemyślane i gwarantuje szybkie zakładanie i  bezproblemowe ściąganie.
Wbrew pozorom nie jest to ciężki zegarek. Idealnie pasuje zarówno do stroju wizytowego, jak i klasycznego, a nawet i sportowego świetnie go przełamując. Jest to gadżet, który rzuca się w oczy, ale moim zdaniem jest to fajne uczucie ;) Cacko to jest eleganckie, ale nie przesadnie- pasuje do wszystkiego.
Tata jest bardzo zadowolony! Nosi go od niedawna, ale stwierdził, że tak solidnego i komfortowego w noszeniu zegarka jeszcze nie miał.
Niesamowita jakość w naprawdę przystępnej cenie. Polecam z całego serducha!

Trendhim to miejsce godne polecenia każdemu mężczyźnie, który chce wyróżnić się z tłumu czymś unikatowym i stylowym. Polecam !

Zapraszam do odwiedzenia sklepu Trendhim: https://www.trendhim.pl/

Fanpage: https://www.facebook.com/trendhim



5 komentarzy:

  1. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zdania, że samo prowadzenie sklepu internetowego jest jak najbardziej trudnym zajęciem. W sumie jak czytałam również na stronie https://www.sendit.pl/blog/niska-sprzedaz-w-e-sklepie-jakie-moga-byc-powody to jak najbardziej warto znać powody niskiej sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tego sklepu internetowego nie znam, ale jak widać produkty ma bardzo fajne. Myślę, że także warto jest zapoznać się z tym co napisano na stronie https://www.finansemlodegopolaka.pl/jak-rozpoczac-sprzedaz-produktow-na-amazonie i tak naprawdę każdy z nas może rozpocząć sprzedaż na Amazonie.

    OdpowiedzUsuń
  4. taaa, cacko z Chin za niezbyt wygórowaną ilość juanów. Cóż jak prawie wszystko obecnie w necie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty