Strony

sobota, 28 września 2019

Prezentujemy ubranka od Sisters Hand made: Legginsy z falbankami

Witajcie Kochani!

Uwielbiamy z moją Kingą wszelkiego rodzaju wygodne ubranka, w tym legginsy. A do tego przepadamy za falbankami. Pani Natalia,która wraz z siostrą szyją cuda i prowadzą grupę na FB  Sisters Hand made, połączyła obie rzeczy w jedną całość już jakiś czas temu, jednak z racji tego, że spodenki były za duże, czekały na swoją kolej aż Kinia nieco urośnie. Nareszcie nadszedł czas, by pokazać Wam cudeńko, które zachwyciło nas jeszcze przed założeniem.
Legginsy są teraz wprost idealne na Kingę, która nosi rozmiar 92 cm. Urzekł mnie wspaniały, unikatowy kwiatowy wzór na jasnym tle, który prezentuje się niesamowicie. Do tego na pupie doszyte są falbanki, które sobie "wymarzyłam" :) Materiał jest delikatnie rozciągliwy i troszkę się poddaje, więc będzie idealny zarówno na szczuplutką  jak i okrąglejszą dziewczynkę.
W pasie znajduje się szeroka gumka, która świetnie trzyma spodenki na swoim miejscu. Nogawki zakończone są ściągaczami, które lekko przylegają do nóżki. Krój spodenek nie jest typowo dopasowany do nóżki, nogawki mają troszkę luzu, co sprawia, że maluch ma swobodę ruchu. Całość wygląda mistrzowsko i perfekcyjnie. Każdy szczegół dopracowany jest na najwyższym, profesjonalnym poziomie. Po wielu praniach legginsy są nadal jak nowe. Z całego serducha polecamy !:)
Serdecznie dziękujemy za zaufanie i stworzenie nam ubranek, które szyte są z perfekcyjną starannością i z głębi serca.

Zapraszam do odwiedzenia grupy facebook'owej Sisters hand made, gdzie znajdziecie cały wachlarz cudowności, od spódniczek, przez bluzeczki, body, po bluzy i sukieneczki w bardzo atrakcyjnych, konkurencyjnych cenach. Ostrzegam ! Można stracić serduszko i głowę dla tych ubranek :)


Link do grupy na Facebook'u: https://www.facebook.com/groups/2201197346832392/


3 komentarze:

  1. Jakie super te legginsy dla dziewczynki :D kolorowe i z falbankami. Jesli szukacie coś dla siebie to tutaj są legginsy https://fashionpolska.pl/leginsy spory wybór, nawet niedrogo. Sama szukałam cos dla siebie i znalazłam 3 pary. Zresztą dla dzieci zawsze są świetne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty