Strony

sobota, 17 sierpnia 2019

Prezentujemy Wydawnictwo Edipresse: Miraculous & Transformers

Witajcie Kochani!

Przedstawiamy Wam kolejne dwie książki od Wydawnctwa Edipresse. Są to książka z serii Miraculous oraz komiks Transformers.
Miraculous Biedronka i Czarny Kot Królowa Wizji
Szczerze mówiąc książkę z tej serii mam pierwszy raz w rękach. Słyszałam wiele dobrych opinii o samych filmach, jednak książki moim zdaniem są bardziej warte uwagi. W nich jest więcej szczegółów, a i fabuła lepiej opisana. Pierwsze, co przykuło moją uwagę , to przedstawienie obu postaci- Biedronki i Czarnego Kota już na pierwszych stronach książki.
Dzięki temu nie trzeba czytać całej serii od początku, a sięgnąć po tą, na którą mamy ochotę. Już po przeczytaniu kilku stron byłam pewna, że jest to idealna propozycja dla każdej większej dziewczynki. Znajdziemy tutaj wiele uczuć, przygód i emocji, które towarzyszą bohaterom. Tekst napisany jest prostym, zrozumiałym językiem. Zdania są krótkie, dobrze sformułowane. Format prawie "kieszonkowy"- świetny pomysł na zajęcie czasu w podróży. Polecam!

Transformers BumbleBee Pozdrowienia z Cybertronu
Tutaj mamy do czynienia z komiksem. Od wielu lat nie miałam styczności z tego typu książką, więc z ochotą wzięliśmy się z Fabianem za wspólne czytanie. Dech zapiera świetna grafika. Dopracowana do perfekcji. Tekst w 'dymkach' jest krótki, zrozumiały i szybki do przeczytania. Strony dosłownie w mgnieniu oka się czyta :)
Fabi bardzo lubi bajkę Transformers, więc zna autobota BumbleBee. W książce znajdziemy 4 historie wprowadzające do filmu. Fabiemy najbardziej spodobała się trzecia część pt."Energon na zawsze". Fabian jest zadowolony, więc to jest dla mnie znak, że mogę z całego serducha polecić Wam ten komiks :)

Serdecznie dziękujemy Wydawnictwu Edipresse za możliwość poznania obu książeczek.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej Wydawnictwa: http://edipresse.pl/

Fanpage: https://www.facebook.com/edipresseksiazki/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty