Strony

piątek, 19 lipca 2019

Prezentujemy Wydawnictwo AMEET: Disney Maluch Moje Pierwsze Opowiastki- Nowy Przyjaciel & Jedziemy na wakacje

Witajcie Kochani!

Zapraszam Was dzisiaj do poznania naszej opinii o dwóch wartościowych książeczkach dla najmłodszych. Pochodzą one z kolekcji Disney Maluch, a wydawcą jest Wydawnictwo AMEET.
Książeczki z serii Disney's zawsze mi się podobały. Uwielbiałam jako dziecko oglądać ulubionych bohaterów, a potem z chęcią sięgałam po książki z nimi w roli głównej.
"Moje Pierwsze Opowiastki" to krótkie i przekazujące pozytywne wartości opowieści. Wraz z Kubusiem, Kangurzycą, Maleństwem czy Myszką Miki poznajemy ich przygody i jednocześnie pomagamy maluchowi poznań i zrozumieć otaczający świat. Tekst jest prosty, zrozumiały i dużych rozmiarów. Nawet Fabian zaczyna radzić sobie z czytaniem siostrzyczce.
Kinga chętnie słucha i ogląda barwne ilustracje. Piękne animowane postacie Disney'a wspomagają zrozumienie tekstu. Książeczki idealnie sprawdzają się jako bajeczki przed snem lub w czasie podróży. Twarda oprawa pozwala na dłużej cieszyć się egzemplarzem. Rozmiar jest odpowiedni dla małych rączek.
Z ogromną przyjemnością codziennie wracamy do Opowiastek. Stały się jednymi z ulubionych czytadełek Kingi. Polecamy jako prezent.

Do kupienia tutaj: KLIK KLIK  oraz KLIK KLIK


Dziękujemy serdecznie Wydawnictwu AMEET za zaufanie i możliwość poznania obu pozycji.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej Wydawnictwa : https://www.ameet.pl/

Fanpage: https://www.facebook.com/1fabrykapomyslow/


1 komentarz:

  1. Ale urocze książeczki - czy są dzieciaki, które nie lubią postaci Disneya?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty