Strony

wtorek, 21 maja 2019

Prezentujemy Wydawnictwo AMEET: Dwie propozycje dla najmłodszych idealne na dzień dziecka

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam dwie rewelacyjne pozycje od Wydawnictwa AMEET, które są idealnym pomysłem na zbliżający się Dzień Dziecka. Obie moje propozycje pochodzą z serii Disney Maluch, która co raz to bardziej skrada moje serce.
DISNEY MALUCH. JA ROSNĘ!

Mamy tutaj połączenie książeczki oraz miarki wzrostu. Dzięki niej zaznaczając wzrost malucha będziemy mieć wspaniałą pamiątkę i istną księgę wspomnień. Tym bardziej, że ma ona aż 150 cm, więc pozwoli zapisać wiele etapów rozwoju swojej pociechy.
 Miarkę możemy powiesić na ścianie i będzie to również rewelacyjna ozdoba pokoju.
W środku znajdziemy również krótką rymowaną opowiastkę. Tekst napisany jest prostym językiem i jest odpowiedniej wielkości, by poradził sobie z czytaniem początkujący czytelnik.
Przepiękne ilustracje oraz bohaterowie Disneya przykuwają wzrok dziecka i zachęcają do wspólnego czytania. Książeczka jest wykonana w twardej oprawie i ma format idealny do małych rączek. Kinga z ochotą oglądała zwierzątka i z zaciekawieniem słuchała wierszyków. Polecamy!

Więcej informacji tutaj: https://www.ameet.pl/produkt/disney-maluch-ja-rosne/#product_reviews

DISNEY MALUCH. ZWIERZAKI. ZABAWY DLA MAŁYCH BYSTRZAKÓW

Uwielbiam książki i zestawy które jednocześnie bawią i uczą. Kinia ma niespełna 1,5 roku, jednak bardzo lubi wspólne spędzanie czasu i poznawanie nowych rzeczy. W tym zestawie znajduje się 18 okrągłych puzzelków, 3 plansze oraz książeczka z propozycjami zabaw wspierających wszechstronny rozwój maluszka.
Dzięki niemu maluch pozna zwierzątka, które mieszkają na wsi, w domu oraz w ogrodzie. Dziecko poznaje odpowiedzi na poszczególnie pytania jednocześnie dopasowując puzzelki do planszy. W książeczce znajdziemy wiele inspirujących zabaw, które rozwijają wyobraźnię oraz wprowadzają w świat zwierząt. Za pomocą zestawu małego bystrzaka możemy bawić się z książką, układać same puzzelki czy rozmawiać o zwierzątkach.

 Na ostatniej stronie kryją się również przykłady pytań, jakie możemy zadać dziecku. Jestem zachwycona tym zestawem. Moja Kinga również. Wraz ze starszym bratem w przyjazny sposób zdobywa nowe wiadomości. Polecamy !

Więcej informacji tutaj: https://www.ameet.pl/produkt/disney-maluch-zwierzeta-zabawy-dla-malych-bystrzakow/
Dziękujemy serdecznie Wydawnictwu AMEET za zaufanie i możliwość poznania obu pozycji.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej Wydawnictwa : https://www.ameet.pl/

Fanpage: https://www.facebook.com/1fabrykapomyslow/

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty