Strony

niedziela, 3 marca 2019

Prezentujemy Wydawnictwo MARTEL: KALIGRAFIA DLA DZIECI

Witajcie Kochani!

W dzisiejszym poście chcielibyśmy z Fabisiem zaprezentować Wam kolejną świetną pozycję od Wydawnictwa MARTEL, która jest bardzo przydatna dla dzieci w wieku szkolnym. Jest to "Kaligrafia dla dzieci" i znalazła w nas swoich wielbicieli od pierwszego zaglądnięcia :)
Fabian chodzi teraz do zerówki, więc jest w wieku, kiedy pisanie literek jest już praktycznie obowiązkiem. Jestem zdania, że oprócz rozwiązywania zadań wspólnie w klasie i zadań domowych raz w tygodniu warto zachęcać go do samodzielności i pomóc w nabywaniu nowych umiejętności.
Książka "Kaligrafia" jest naprawdę świetną pomocą każdego rodzica.
Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to kolorowe linijki. Pamiętam je z dzieciństwa, kiedy uczyłam się poprawnego pisania literek zgodnie z wysokością linijek. Dlatego jeszcze bardziej ucieszyłam się, że mogę własnemu dziecku wytłumaczyć, dlaczego linijki mają różne kolory i do jakiej wysokości ma pisać małą czy dużą literkę. Poziom trudności w książce wzrasta wraz z kolejnymi stronami. Zaczynamy od pojedynczych literek. Najpierw dziecko pisze kilka po śladzie, potem natomiast musi samodzielnie kontynuować pisanie w wolnych miejscach. Kolejnym etapem jest pisanie sylab i krótkich wyrazów.
Z przeczytaniem każdego wyrazu Fabi nie miał większego problemu, jednak napisanie kilku liter obok siebie sprawiło mu nieco trudności. Ostatnim etapem jest pisanie dłuższych wyrazów oraz zdań. Tutaj Fabi miał najwięcej problemów. Jednak chętnie sięga po tą książkę i mówi, że jest ciekawa. Mimo trudności - chce je pokonywać i uczyć się nowych rzeczy. Jestem z Fabiego bardzo dumna :)
Kaligrafia jest doskonałym ćwiczeniem ułatwiającym naukę pisania. Polecamy sięgnięcie po nią wszystkim rodzicom, których dzieci rozpoczynają przygodę z pisaniem i czytaniem.

Książka do kupienia tutaj: https://wydawnictwomartel.pl/kaligrafia-dla-dzieci

Dziękujemy serdecznie Wydawnictwu MARTEL za możliwość poznania tej książeczki.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej wydawnictwa: https://wydawnictwomartel.pl/

Fanpage : https://www.facebook.com/wydawnictwo.martel/

1 komentarz:

  1. Super książeczka. Moja córka w pierwszej klasie też miała książki do nauki kaligrafii i kaligrafii matematycznej i mocno nas wspierały przy nauce ładnego pisania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty