Strony

środa, 6 marca 2019

Prezentujemy ubranka firmy Farasi: Ekskluzywne koszulo-body dla małej modnisi

Witajcie Kochani!

W ostatnim czasie do firm, z którymi mam przyjemność współpracować, dołączyła firma Farasi. Jest to polska firma, która tworzy ekskluzywną ofertę ubranek z bawełny 100 %.
Tak firma mówi o sobie:
"Jak powstała marka Farasi? Historia wydaje się być bardzo prosta i banalna.
Otóż marka, której znakiem rozpoznawczym jest konik na biegunach, powstała z potrzeby kobiety będącej zapracowaną młodą mamą, która doskonale zdawała sobie sprawę z braku czasu dla siebie i swojej rodziny oraz jakości ubranek, w które ubierała swoją dwuletnią wówczas córkę. Po kilku latach spędzonych na walizkach, Paulina, bo o niej mowa, postanowiła zaryzykować, postawić wszystko na jedną kartę i stworzyć markę “od matki dla matki” – dziś już wiemy, że pomysł okazał się być strzałem w dziesiątkę, zwłaszcza, że dziewczyna z igłą i nitką nie raz miała do czynienia."

Ten właśnie konik na biegunach od razu rzucił mi się w oczy i wiedziałam, że paczuszka, która do nas dotrze będzie dopracowana w każdym calu. I tak też było. W paczuszce znajdowały się pięknie zapakowane body oraz mały prezencik dla mnie :) lizaczek ze świetnym hasłem :)
Do testów otrzymaliśmy przepiękne, stylowe koszulo-body w rozmiarze 86 cm. Śnieżnobiałe, z nietuzinkowymi , ozdobnymi zatrzaskami (napkami). Wokół szyjki oraz na ramionkach znajdują się piękne falbanki, które dodają całości szyku i elegancji. Po lewej stronie wyszyte jest logo, które jest delikatnym i nienachalnym akcentem.
W kroku body zapinane są na dwie metalowe napki. Bardzo podoba mi się rozwiązanie z dołem bluzki. Mianowicie wszyta gumeczka pięknie trzyma całość na swoim miejscu, ale delikatnie się poddaje podczas ruchów dziecka, co sprawia, że body są niezwykle wygodne. Mimo iż jest to materiał koszulowy, Kinga bez problemu bawiła się i nie sprawiało jej żadnego problemu to, iż ma na sobie nieco bardziej elegancki strój.
 To śnieżnobiałe cudeńko prezentuje się cudownie. Pasuje praktycznie go wszystkiego. My z Kinią zestawiłyśmy je z legginsami oraz tiulową spódniczką. Biel sama w sobie jest szykowna i przepięknie komponuje się z każdym innym kolorem. Z pewnością jeszcze długo posłużą nam te koszulo-body. Mamy jeszcze niewielki zapas i bardzo mnie to cieszy, ponieważ zbliża się wiosna i będziemy mogły z moją małą Damą częściej je zakładać.
Jest to produkt najwyższej jakości, który przyciąga wzrok :) Stworzony z dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Jestem pod wrażeniem! Polecamy z całego serduszka :)
Nasze body akurat są w super promocji -30%, więc podsyłam link bezpośredni: https://farasi.pl/produkt/bluzka-z-falbankami-body-biala/

Serdecznie dziękujemy firmie Farasi za zaufanie i możliwość stworzenia opinii o tym cudeńku :)

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej firmy: https://farasi.pl/

Fanpage: https://www.facebook.com/farasifashion/

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty