Strony

niedziela, 10 marca 2019

Prezentuję biżuterię firmy Esferas: Bransoletka z różowym kwarcem

Witajcie Kochani!

Jak praktycznie każda kobieta oczy świecą mi się w kierunku biżuterii. Uwielbiam zwłaszcza bransoletki z kamieniami naturalnymi, które ,nie dość, że są piękne to i mają swoje właściwości. Do mojej kolekcji dołączyła kolejna przecudnej urody sztuka- z kwarcem różowym. Otrzymałam ją dzięki uprzejmości firmy Esferas.
Zanim przejdę do mojej opinii, kilka słów o samym kamieniu:

Kwarc Różowy nazywany jest „kamieniem miłości”. W tym przypadku „miłość” nie oznacza wyłącznie uczucia łączącego dwojga kochających się ludzi, lecz odnosi się także do dobrych relacji z samym sobą, innymi ludźmi oraz ogólnie pojętej natury (wszechświata). Różowa barwa kwarcu wytwarza bardzo ekspansywne pole energetyczne oddziałujące na współodczuwanie, bezinteresowność, altruizm, gotowość do dawania bezwarunkowej miłości oraz jej przyjmowania. Pomaga osobom, które mają trudności z zaufaniem innym lub noszą w sobie urazę, winę lub strach w wyniku dotychczasowych doświadczeń.
Łagodzi niepokój wewnętrzny, stres, nerwowość. 

MOJA OPINIA:

Jak już wspomniałam, bransoletka wykonana jest ręcznie z kamieni naturalnych- w tym przypadku kwarcu o wymiarze 10 mm. Przekładki są pozłacaną stalą szlachetną. Całość nawleczona jest na elastyczną gumkę i odpowiednia jest na nadgarstek o średnicy ok. 16-17 mm. Każda bransoletka firmy Esferas posiada ozdobną zawieszkę ze stali szlachetnej z nazwą marki. Bransoletka zapakowana jest w stylowe, eleganckie pudełeczko z logiem firmy na górnej części.
Oczywiście po uzgodnieniu z firmą, można dowolnie zmienić kamienie lub zawieszki czy wykonać takie cudo na inny rozmiar.
Ja osobiście uwielbiam kwarc i mam już jedną bransoletkę właśnie z tym kamieniem, dlatego też wybrałam drugą, by nosić je razem w zestawie :) Akurat jestem ostatnie dni w domu i wracam do pracy na pełen etat, a to małe różowe cudeńko będzie przypominać mi najmilsze chwile spędzone w domu. Bransoletka stworzona jest z dbałością o nawet najmniejszy szczegół. Naprawdę- pełen profesjonalizm. Polecam !!! Wybór jest ogromny !
Oczywiście polecam również produkty Esferas jako prezent. Żadna kobieta nie przejdzie obojętnie obok tych połączeń kamieni :) Bransoletki Esferas są stworzone do tego, by być wspaniałym upominkiem.

Bransoletkę, która pojawiła się u mnie , można zakupić tutaj: https://www.facebook.com/Esferas-2225906167439851/shop/

Serdecznie dziękuję firmie Esferas za zaufanie i możliwość otrzymania tego cudeńka.

Zapraszam do odwiedzenia fanpage firmy, gdzie ostrzegam, przepadniecie z zachwytu! :
https://www.facebook.com/Esferas-2225906167439851/

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna bransoletka. Byłaby dla mnie idealna, gdyby złote elementy zamienić na srebrne - wtedy mogłabym ją zestawiać z pozostałą częścią mojej kolekcji błyskotek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty