Strony

czwartek, 28 lutego 2019

Testujemy z NaduLove Handmade : Zestaw dla rodzeństwa

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcielibyśmy z moimi Łobuziakami zaprezentować Wam przecudny zestaw dla rodzeństwa, składający się z bluzki dla Fabiana oraz bodów dla Kingi. Otrzymaliśmy je dzięki uprzejmości NaduLove Handmade .
Od samego początku miałam świetny kontakt z Panią Anią, która jest twórcą zestawu. Wymieniałyśmy się pomysłami, aż powstał ten rewelacyjny projekt. Od dawna chciałam, aby moje dzieci miały właśnie tego typu zdjęcia, na których od razu widać, że są rodzeństwem.
Jak dostałam wiadomość ze zdjęciem końcowym naszego duetu, nie mogłam doczekać się, aż zrobimy wspólne zdjęcia. Miały odbyć się już dawno, ale odkąd Fabian i Kinga zachorowali na ospę, ciągle łapią jakąś infekcję i nie było możliwości cyknąć jakichś fajnych fotek.
Na szczęście udało się nam ! Dzieci wyglądają bosko moim zdaniem :) Fabian ma na sobie świetnej jakości koszulkę Cool Club w rozmiarze 140 cm i jak widać jeszcze długo ją ponosi. Kinia ma body także firmy Cool Club w rozmiarze 92 cm i również jeszcze długo nam posłużą. W kroku zapinane są na napki, a na ramionkach mają zakładki.
Obie rzeczy wykonane są z bawełny w 100 % i są bardzo wygodne. Są miękkie w dotyku i lekko się poddają, więc będą pasować zarówno na szczuplejsze jak i nieco pulchniejsze dzieci. Wiele razy widziałam angielskie napisy "Big brother" oraz "Little sister" i o takich właśnie zamarzyłam dla moich łobuziaków:) Fabiana napis jest czarny, a Kini malinowy, a całość otoczona złotymi ornamentami z serduszkami. Pomysł naprawdę godny szacunku :) Byłam pełna podziwu jak pięknie można ozdobić dziecięce ubranka.
Jestem zachwycona pod każdym względem. Moje dzieci będą miały pamiątkę na całe życie, miałam możliwość współpracy ze wspaniałą, pełną serduszka osobą oraz mogłam podzielić się z Wami efektami naszej wspólnej pracy :) Ogromnie dziękujemy !!!
Serdecznie podziękowania ślę w stronę Pani Ani z NaduLove Handmade za zaufanie i możliwość zaprezentowania tak cudownego zestawu :)

Zapraszam do odwiedzenia fanpage NaduLove : https://www.facebook.com/NaduLoveHandmade/

Sprawdźcie sami, jakie cudeńka są tam tworzone :)

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty