Strony

sobota, 16 lutego 2019

Testuję z firmą Cannaderm : Konopne kosmetyki na problemy skórne mojej rodziny

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z opinią o kolejnych trzech kosmetykach konopnych, które otrzymaliśmy od firmy Cannaderm. Są to mleko do codziennej pielęgnacji, które stosujemy u Kingi, żel na obrzęki- ten testowała moja mama oraz szampon przeciw wypadaniu włosów- ten produkt testowałam ja.


Robatko Mleko do codziennej pielęgnacji

Mleko do codziennej pielęgnacji skóry dzieci i dorosłych z bardzo wrażliwą skórą. Dzięki naturalnej recepturze  odpowiednie również dla niemowląt. Mleko tworzy ochronny płaszcz na skórze, nawilża szorstką, suchą skórę z objawami egzemy lub pieluszkowego podrażnienia. Łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Zastosowane po kąpieli doskonale zmiękcza skórę twarzy i ciała.
EFEKT: nawilżenie, zmiękczenie skóry całego ciała, ochrona, złagodzenie podrażnień

CERTYFIKAT: CPK – Certyfikowane kosmetyki naturalne

SKŁADNIKI AKTYWNE:

olej konopny – działa przeciwzapalnie, odżywczo i regenerująco na skórę
masło shea – nawilża, koi podrażnienia, zmiękcza skórę. Naturalny filtr dla promieni UV
nagietek – działa regenerująco, przeciwzapalnie, nawilżająco, odpowiedni do pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry
szałwia – działa przeciwzapalnie, antyseptycznie, ściągająco
Mleko do kupienia tutaj: http://cannaderm.pl/produkt/robatko-mleko-do-codziennej-pielegnacji/

MOJA OPINIA:

Mleczko znajduje się w buteleczce pojemności 150 ml. Jest to kosmetyk z 12 % zawartością oleju konopnego. Ma delikatną formułę i przyjemny zapach, który dość szybko się ulatnia. Mleczko szybciutko się wchłania, pozostawiając skórę mojej córci delikatną i miękką w dotyku. Wszelkie podrażnienia wynikające z AZS w miarę regularnego stosowania ustępują i całkowicie znikają (zwłaszcza suche placki). Nie ma mowy o podrażnieniu skóry, balsam ten jest odpowiedni również dla niemowląt dzięki naturalnej recepturze.
Kosmetyk jest bardzo wydajny. Wystarczy odrobina, by rozsmarować produkt na całym małym ciałku Kini. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów, jakie otrzymaliśmy na skórze córci dzięki temu mleczku. Ciałko jest nawilżone, odżywione i pozbawione brzydkich niespodzianek spowodowanych AZS. Polecamy!

Venosil Żel na obrzęki i żylaki nóg

Żel na „ciężkie nogi”, obrzęki i żylaki. Idealny dla osób pracujących w pozycji stojącej, kobiet w ciąży oraz osób z nadwagą.
EFEKT: złagodzenie opuchlizny, ulga dla „ciężkich nóg”

SKŁADNIKI AKTYWNE:

olej konopny – działa przeciwzapalnie, odżywczo i regenerująco na skórę
jodła syberyjska – działa bakteriobójczo, gojąco
żywokost – ułatwia ziarninowanie, działa łagodząco i regenerująco
arnika – działa przeciwzapalnie i bakteriostatycznie
koper włoski – działa przeciwzapalnie i regenerująco na skórę
rzepik – działa ściągająco, odkażająco przeciwzapalnie
mięta pieprzowa – działa dezynfekująco, przeciwzapalnie, łagodząco i lekko znieczulająco
aksamitka wzniesiona – działa przeciwzapalnie
Żel do kupienia tutaj: http://cannaderm.pl/produkt/venosil-zel-na-obrzeki-i-zylaki-nog/

MOJA OPINIA:

Żel mieści się w tubce pojemności 100 ml. Ma gęstą konsystencję, która nie spływa z rąk podczas aplikacji.Zawartość oleju konopnego to 8 %.
 Moja mama cierpi na żylaki i często męczą ją obrzęki nóg, więc była idealną osobą, która mogła przetestować ten produkt. Mama codziennie rano i niekiedy wieczorem aplikowała niewielką ilość żelu na obie nogi. Kosmetyk przynosi ogromną ulgę ciężkim, zmęczonym nogom. Mama przeszła zabieg laserowego usuwania żylaków i teraz kilka żył się wchłania i niestety przy zmianie pogody miejsca te dają się we znaki. Odkąd mama stosuje żel Venosil - widzi poprawę i jest bardzo zadowolona z szybkiej ulgi. Poleca wszystkim osobom borykającym się z uczuciem ciężkich nóg, żylakami i obrzękami.

Capillus Szampon przeciw wypadaniu włosów z kofeiną

Szampon przeznaczony do mycia włosów i skutecznej pielęgnacji skóry głowy z problemem nadmiernego wypadania włosów. Pobudza krążenie krwi, odżywia skórę głowy i mieszków włosowych. Długotrwałe stosowanie zmniejsza nadmierne wypadanie włosów, poprawia wygląd włosów oraz ich ogólną kondycję.
EFEKT: zwiększenie mikrokrążenia oraz pobudzenie mieszków włosowych, skutecznie przyspiesza wchłanianie aktywnych składników.

SKŁADNIKI AKTYWNE:

olej konopny – działa odżywczo, przeciwzapalnie, przeciwalergicznie, przyspiesza regenerację skóry
kofeina – stymuluje wzrost włosów, poprawia ich kondycję poprzez stymulację i odżywienie mieszków włosowych
pokrzywa – zmniejsza łojotok, łagodzi stany zapalne skóry głowy, regeneruje i odżywia skórę, wzmacnia włosy
imbir – pobudza krążenie, odżywia skórę głowy, regeneruje
ekstrakt z nasion grejpfruta – działa antybakteryjnie, przeciwłupieżowo i pobudzająco
Szampon do kupienia tutaj: http://cannaderm.pl/produkt/capillus-szampon-przeciw-wypadaniu-wlosow-z-kofeina/

MOJA OPINIA:

Szampon kryje się w butelce pojemności 150 ml. Zawartość oleju konopnego to 5 %. Kosmetyk ma dość rzadką formułę i niestety trzeba uważać, by nie wylać zbyt dużej ilości. Szampon ma przyjemny, ziołowy zapach, który uprzyjemnia samo mycie. Moje włosy są dość zniszczone zabiegami fryzjerskimi, farbowaniem itd. Moje oczekiwania co do tego produktu były dość wysokie. I częściowo jestem zadowolona. Świetnie oczyszcza włosy, pomaga w walce z przetłuszczającymi się włosami, jednak u mnie po każdym myciu powodował straszne plątanie się włosów. Nie mam pojęcia dlaczego moje włosy tak kiepsko przyjęły ten produkt.
Za każdym razem widziałam ogólną poprawę w kondycji moich kosmyków, ale zanim je rozczesałam to po prostu chciało mi się płakać. Robiłam wszystko zgodnie z zaleceniami producenta. Przebolałam te rozczesywanie, bo efekty naprawdę mnie zadowoliły. Włosy są błyszczące, mocniejsze, mniej podatne na wypadanie. Mam nadzieję, że u innych osób problem z plątaniem się włosów nie będzie miał miejsca. Mimo wszystko bardzo polecam!

Dziękujemy serdecznie firmie Cannaderm za możliwość poznania wyżej opisanych produktów. Polecamy je z całego serduszka wszystkim osobom i rodzinom walczącym z AZS, łuszczycą, egzemą i innymi chorobami skórnymi.


Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy: http://cannaderm.pl/

Sklep: http://cannaderm.pl/sklep/

Fanpage: https://www.facebook.com/kosmetykikonopne/


4 komentarze:

  1. Kosmetyki z konopią coraz bardziej podbijają rynek kosmetyczny. Szkoda, że często bywają niedoceniane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie poczytać o czymś nowym na rynku.Ciekawe jak by sprawdziły się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki z olejem z konopi są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Testowałem ten produkt i uważam, że recenzja odzwierciedla realny stan rzeczy. Jest to dobry, solidny produkt warty swojej ceny.

    Mój blog: https://pakomat.pl/tasmy-pakowe-klejace

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty