Strony

wtorek, 23 października 2018

Prezentujemy Wydawnictwo MARTEL: Wierszyki Przedszkolaka

Witajcie Kochani!

W dzisiejszym wpisie chcielibyśmy pokazać Wam książeczkę dla najmłodszych, dzięki której otrzymałam namiastkę mojego dzieciństwa. Jest to książka pt. "Wierszyki przedszkolaka" od Wydawnictwa MARTEL.
Książka jest zbiorem rymowanych wierszyków, które większość zna z dzieciństwa, np.
-Mamo,mamo coś Ci dam!
-Poszła Ola do przedszkola
- Ślimak, ślimak pokaż rogi
-Mam chusteczkę haftowaną
i wiele wiele innych wspaniałych rymowanek. Oprócz tych, które pamiętam, wspólnie ze starszakiem poznaliśmy nowe, całkiem mi nieznane, choć nadal łatwo wpadające w ucho.
Fabian z ochotą słuchał po kolei każdego wierszyka, a kilka z nich zna i mówił z pamięci. Kinia także przysłuchiwała się czytaniu, jednak nie chciała za bardzo współpracować podczas robienia zdjęć i zamiast ładnie pozować to zajęta była pałaszowaniem chrupek kukurydzianych;)
Na każdej stronie znajduje się jedna rymowanka, której towarzyszą przepiękne ilustracje. Oprócz swojego całego wachlarza barw, które dopełnia słowa, pomagają maluchowi łatwiej zapamiętać treść. Książka składa się z 64 stron i ma twardą oprawę. Tekst jest na tyle duży, więc dziecko, które umie czytać bez problemu sobie poradzi.
"Wierszyki przedszkolaka" to świetna książeczka, z którą można powrócić do czasów dzieciństwa, a także poćwiczyć pamięć z maluchami. Fabian wziął ją do zerówki, by wspólnie z Panią i rówieśnikami spędzić czas na czytaniu. Polecamy!

Dziękujemy serdecznie Wydawnictwu MARTEL za możliwość poznania tej książeczki.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej wydawnictwa: https://wydawnictwomartel.pl/

Fanpage : https://www.facebook.com/wydawnictwo.martel/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty