Strony

wtorek, 29 grudnia 2015

Testuję z Drogerią Internetową MISTIC: ECOCERA Puder Ryżowy & Puder Bambusowy- porównanie

Witajcie Kochani!

Od niedawna mam przyjemność testować dwa pudry, które są idealne dla cery mieszanej czy też tłustej.Otrzymałam je dzięki uprzejmości drogerii internetowej MISTIC. Czym jednak się różnią? I czy zdały egzamin? O tym za moment :)

ECOCERA Puder Ryżowy FIXER

Puder ryżowy stosowany jest w kosmetyce od wieków. Znany i stosowany był już w starożytnej medycynie Ajuwerdyjskiej jako specyfik łagodzący stany zapalne skóry. Jest on jednym z sekretów pięknych i zawsze młodych Azjatek ceniących jego doskonałe właściwości.
Wygładza cerę nadając jej aksamitną i jedwabistą gładkość. Wchłania nadmiar sebum długotrwale matując cerę oraz zapewniając jej piękny i zdrowy wygląd przez wiele godzin.
W momencie zetknięcia ze skórą biały kolor pudru stapia się idealnie z kolorytem cery.
Stosowany jako FIXER utrwala makijaż na cały dzień sprawiając że twarz wygląda promieniście i zdrowo nawet w 16 godzin po nałożeniu podkładu i różu. Produkt przeznaczony zarówno do profesjonalnego jak i do codziennego użytku, niezbędnik każdego wizażysty.
Szczególnie polecany do cery mieszanej i tłustej.

 Właściwości:
- Produkt hipoalergiczny, bez parabenów, bez talku.
- Fixer, przedłuża trwałość makijażu do 16 godzin.
- Puder ryżowy to jeden z najsilniejszych absorbentów sebum.
- Nadaje cerze aksamitną, jedwabistą gładkość.
- Nie zatyka porów, daje ultra naturalny efekt.
- Niezwykle łatwy w aplikacji, stapia się z kolorytem cery.
- Delikatny, transparentny, lekki.
Skład wg. INCI: Dimethylimimdazolidinone Rice Starch, Magnesium Stearate, Phenoxyethanol, Parfum, Ethylhexyglycerin.

Puder do kupienia tutaj: http://www.cosmetics-online.pl/pl/p/ECOCERA-Puder-Ryzowy-FIXER-15g/72838

MOJA OPINIA:

Puder ryżowy kryje się odkręcanym słoiczku oraz w kartoniku, na którym znajdziemy najważniejsze informacje dotyczące składu, właściwości czy sposobu użycia. Opakowanie jest okrągłe i bardzo solidnie wykonane. Po odkręceniu wieczka i ściągnięciu naklejki zabezpieczającej, ukazuje się nam biała, rewelacyjnie zmielona zawartość. Pierwsza i najważniejsza cecha, która przemawia za jego stosowaniem- skuteczność. Jest to kosmetyk, który rewelacyjnie matuje moją mieszaną cerę, jednocześnie nie przesuszając okolic nosa, gdzie często pojawiają się suche skórki. Nie podkreśla ich, a ładnie "przykrywa", więc są mniej widoczne, co bardzo mnie cieszy. Nie ma mowy o efekcie maski, ponieważ puder staje się niewidoczny przy kontakcie ze skórą.
 Dopasowuje się do naturalnego kolorytu cery, nie zapycha porów i jest bardzo delikatny jak na tak skuteczny absorbent. Skóra jest gładka i zmatowiona przez cały dzień. Nie miałam okazji przetestować obietnicy producenta o 16-godzinnej trwałości, ale jestem pewna, że i tyle dałby radę na mojej twarzy :) Do kosmetyku mamy dołączoną gąbeczkę do aplikacji, jednak ja nakładam go pędzlem. Jednak w podróży przyda się ta gąbeczka, więc warto mieć ją zawsze w słoiczku.
Do naszej dyspozycji jest aż 15 g produktu. Jest to spora ilość, tym bardziej, że jest to puder niesamowicie wydajny. Dodam jeszcze, że puder ma delikatny zapach, który jeszcze bardziej mnie do siebie przekonuje jako kosmetyk idealny na co dzień :) Śmiało mogę powiedzieć, że jest to najlepszy puder dla mojej cery, jaki dotąd stosowałam.
Jeśli macie problem z dobraniem pudru, który zmatowi cerę i spełni rolę fixera, przedłużającego trwałość makijażu- sięgnijcie właśnie po ten od marki ECOCERA. Gwarantuję, że będziecie zachwycone :)

ECOCERA Puder Bambusowy ABSORBENT SEBUM

Puder bambusowy ECOCERA wykonany jest z pędów bambusa indyjskiego - najdelikatniejszej i najbogatszej w składniki odżywcze części rośliny. Nie byle jakiej rośliny - wg. tradycji chińskiej bambus przynosi szczęście, jest też odwiecznym symbolem miłości.
 Dzięki dużej zawartości krzemionki proszek bambusowy charakteryzuję się wysoką absorpcją sebum i wilgoci, matuję więc skutecznie i długotrwale. W kulturze dalekowschodniej ceniony jest za swą skuteczność nawet w tak ekstremalnych warunkach jak wysoka wilgotność i temperatura.
Puder bambusowy ECOCERA ma postać białego, lekkiego pyłku. Naniesiony na skórę natychmiast staję się transparentny i stapia się z kolorytem cery. Zawartość silnie przywierających do powierzchni skóry protein jedwabiu istotnie przedłuża trwałość kosmetyku jednocześnie nadając cerze wyjątkową gładkość.
Rozprasza światło, co pozwala uzyskać jednorodne i naturalne wykończenie makijażu bez efektu "płaskiego" matu. Szczególnie polecany dla charakteryzatorów i wizażystów.

 Właściwości:
- Produkt hipoalergiczny, bez parabenów, bez talku.
- Silny absorbent sebum, dzięki zawartości krzemionki i protein jedwabiu.
- Nadaje cerze sprężystość i jedwabistą gładkość.
- Nie zatyka porów, daje ultra naturalny efekt.
- Niezwykle łatwy w aplikacji.
- Stapia się z kolorytem cery.
- Delikatny, transparentny, lekki.
Skład wg. INCI: Arundinacea Stem Extract, Magnesium Stearate, Serica Powder, Phenoxyethanol, Parfum, Ethylhexyglycerin.

Puder do kupienia tutaj: http://www.cosmetics-online.pl/pl/p/ECOCERA-Puder-Bambusowy-ABSORBENT-SEBUM-8g/73135

MOJA OPINIA:

Ta wersja pudru kryje się w identycznym opakowaniu, co poprzednik, jednak do użytku mamy nieco mniej produktu- 8g. Słoiczek także jest przezroczysty, więc możemy kontrolować poziom zużycia. Po aplikacji puder bambusowy wtapia się w skórę, pozostawiając ją gładką i przyjemną w dotyku. Nadaje skórze naturalny efekt, nie zapychając porów, co jest bardzo ważne w przypadku mieszanej czy też tłustej cery. Moim zdaniem jest to delikatniejsza wersja pudru ryżowego, zwłaszcza w przypadku matowienia.
  Polecić go mogę z pewnością osobom, które chcą mniej "drastycznego" matu i lekkości na twarzy. Szczególnie polecam dla cery normalnej, dojrzałej w celu utrwalenia makijażu oraz dla cery suchej. Dla mieszanej czy tłustej także jest świetny, jednak w moim przypadku efekt jest bardziej krótkotrwały niż w przypadku pudru ryżowego. Na mojej skórze w strefie T daje radę przez ok. 6 godzin, potem wymaga poprawki. Nie jest to jednak przeszkoda :)

Serdecznie dziękuję Drogerii Internetowej MISTIC za możliwość poznania obu kosmetyków.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej drogerii: http://www.cosmetics-online.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/kosmetyki.mistic


11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię puder bambusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ryżowy mam z tej firmy i super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ryżowy ale jeszcze nie używałam... Jakoś muszę się chyba nastawić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki sam ten puder ryżowy, ale jeszcze nie otworzyłam pudełeczka, bo kończę inny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ten ryżowy nie podszedł. Mat mam przez max 4 godziny, a wykończenie jest dosyć widoczne. Fixerem to bym tego nie nazywała, ale jak na swój pułap cenowy to i tak niezły produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nie mialabym oporow by go uzyc ale jestem ciekawa czy dla osob o ciemnej karnacji tez sie nadaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pudry są transparentne, przy kontakcie ze skórą dopasowują się do jej odcienia,więc bez problemu możesz po niego sięgnąć :)

      Usuń
  7. bambusowy bym przetestowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam dylemat, na który się zdecydować. Od pudru oczekuję matu i cołodziennej trwałości. Chcę, żeby podkład nie zcierał się oo dwóch godzinach, więc liczę że przetrzyma mi te trwałość.
    Pozdrawiam :)

    http://panikosmetyk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty