Strony

niedziela, 15 listopada 2015

Testuję z firmą Etja: Naturalne oleje- z Czarnej Porzeczki & z Ogórecznika Lekarskiego

Witajcie Kochani!

Przyszła pora na ostatnią recenzję produktów z asortymentu firmy Etja. Byłam zachwycona każdym olejem, zarówno tym naturalnym, jak i eterycznym. Dzisiaj pod lupę idą Olej z Czarnej Porzeczki oraz z Ogórecznika Lekarskiego.

Olej z Czarnej Porzeczki

Olej zimnotłoczony, rafinowany, otrzymany z nasion czarnej porzeczki Ribes Nigrum. W oleju z nasion czarnej porzeczki  dość dużo kwasu GLA-14% oraz rzadki kwas stearydynowy (SDA). Nadaję się do produktów dla dzieci i osób ze schorzeniami skóry takimi jak łuszczyca czy egzema. Przeznaczony dla skóry dojrzałej, wrażliwej, zniszczonej i suchej.
 Olej do kupienia tutaj: http://etja.pl/naturalne-oleje-do-skory/77-olej-z-czarnej-porzeczki.html

MOJA OPINIA:

Olej z czarnej porzeczki najbardziej lubię dodawać bo innego oleju i wykonywać masaż skóry. Jest ona dzięki niemu gładka, jędrna i nawilżona na wysokim poziomie. Jest to jeden z delikatniejszych olejów, więc smarowałam nim synka po kąpieli. Wrażliwa skóra wymaga bardziej wymagającej pielęgnacji, a olej z czarnej porzeczki idealnie się do takiej pielęgnacji nadaje. Nie podrażnia i tworzy delikatną warstwę ochronną na powierzchni skóry. Polecam dla osób z AZS, łuszczycą, egzemą czy innymi problemami skórnymi.
Czasem wklepywałam kilka kropli oleju na twarz solo lub dodawałam go do kremu na noc. Po całej nocy "pobytu" na twarzy, rano wygląda rewelacyjnie i jest ładnie ujędrniona. I choć kolor na cerze wygląda nieciekawie, uwierzcie mi,że warto !

Olej z Ogórecznika Lekarskiego BIO

Olej zimno tłoczony, otrzymywany  z nasion ogórecznika lekarskiego. Zawiera znaczne ilości kwasu gamma linolenowego (GLA)- 25% oraz kwas omega-6. Działa przeciwzapalnie, bakteriobójczo, reguluję wilgotność, przemianę komórkową i pracę gruczołów łojowych.  Regeneruję, uelastycznia skórę i łagodzi swędzenia.  Posiada  ogromne znaczenie w leczeniu dolegliwości skórnych. Przeznaczony dla skóry dojrzałej, wrażliwej, suchej i zniszczonej.
 Olej do kupienia tutaj: http://etja.pl/naturalne-oleje-do-skory/74-olej-z-ogorecznika-lekarskiego-bio.html

MOJA OPINIA:

Pierwszym zastosowaniem jest walka z cerą nczynkową, z "pajączkami". Olej z ogórecznika lekarskiego świetnie się sprawdza na tym polu. Wzmacnia naczynka i barierę ochronną skóry. Pajączki, które nieustannie szpeciły mi okolice pod oczami i okolice nosa, zmniejszyły swoją objętość i są mniej widoczne. Olej ogórecznikowy jest składnikiem wielu kosmetyków do pielęgnacji, zwłaszcza przeznaczonych dla skóry dojrzałej czy ze skłonnością do podrażnień. Dlatego stosowałam go solo lub w duecie z balsamem do ciała. Przywraca elastyczność skóry, nawilża i wygładza. 
 Pozytywnie wpływa też na wszelkiego rodzaju blizny czy rozstępy. Polecam także stosowanie tego oleju jako dodatku do kąpieli dla suchej skóry. Wystarczy dodać ok. 10 ml oleju do wanny wypełnionej w 1/3 wodą. Ciało będzie świetnie nawilżone, a to nawilżenie jest naprawdę długotrwałe. Olej jest bardzo wydajny i wielozadaniowy, więc z ochotą polecam!

Podsumowując, jestem zachwycona naturalnymi olejami. A te marki Etja są niesamowite!
Serdecznie dziękuję marce Etja za zaufanie i możliwość poznania tych wspaniałych produktów.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki Etja: http://etja.pl/
Fanpage marki: https://www.facebook.com/pages/Naturalne-Olejki-Eteryczne-i-Oleje-BIO-do-sk%C3%B3ry-wwwetjapl/552488564783036

3 komentarze:

  1. kolejne fajne olejki :) a tym razem wybrałabym porzeczkowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleju z ogórecznika nie lubię, bo u mnie nic nie zdziałał ;/ za to ten z porzeczki mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty