Strony

czwartek, 6 listopada 2014

Testuję z Drogerie Marysieńka: Podkład Paese & balsam do ciała Kallos

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przedstawię Wam kolejne dwa kosmetyki,które bardzo polubiłam. Otrzymałam je w ramach współpracy od Drogerie Marysieńka.
Opowiem Wam o moim testowaniu z:
1. Paese Matte & Cover  Podkład matująco-kryjący do cery tłustej i mieszanej
2. Kallos Nawilżający balsam do ciała GoGo
Na początek informacje o każdym z kosmetyków:

Paese Matte & Cover  Podkład matująco-kryjący do cery tłustej i mieszanej


„ Podkład matująco– kryjący opracowany specjalnie dla cery tłustej i mieszanej. Ultralekka konsystencja podkładu, oparta na lotnych olejkach silikonowych pozwala skórze oddychać przez cały dzień, dzięki czemu nie dopuszcza do powstawania zaskórników. Nowatorska formuła SEBUM CONTROL równoważy strefy tłuste i suche, a aktywne mikrogąbeczki rozpraszają warstwę tłuszczu na skórze, pozostawiając ją naturalnie matową. W efekcie cera jest nieskazitelnie gładka, a wszystkie niedoskonałości perfekcyjnie zakamuflowane."
Dostępny w 4 odcieniach:
- 201 – ciepły beż,
- 202 – naturalny,
- 203 – złoty beż,
- 204 – opalony

MOJA OPINIA:

Niewątpliwie najważniejszą zaletą jest to,że podkład jest produktem polskiego pochodzenia. W moje ręce trafił w czarnej tubce pojemności 30ml oraz dodatkowym kartoniku,na którym widnieją najważniejsze informacje. Lubię pachnące kosmetyki do makijażu,więc ucieszyłam się już podczas pierwszej aplikacji. Podkład posiada lekki i nienachalny zapach,który utrzymuje się jeszcze jakiś czas po zrobieniu makijażu.
 Ma średnio-lekką konsystencją, powiedziałabym wręcz,że należy do tych bardziej gęstych. Ale dzięki takiej gęstszej formule wystarczy nam niewielka ilość,aby nie zrobić sobie krzywdy na twarzy. Dodatkowo zyskujemy ogromnie wydajny kosmetyk. Z trwałości i poziomu krycia także jestem zadowolona. Z racji tego,że jest to podkład przeznaczony do cery tłustej i mieszanej,idealnie nadaje się do skóry mojej twarzy. Łatwo się aplikuje i nie pozostawia smug. Matowi i kryje bardzo dobrze.
  Jedynym aspektem, do którego mogę się przyczepić to relatywnie mała liczba odcieni. W ofercie dostępne są cztery wersje( mój odcień jest najjaśniejszy- nr 201 ciepły beż), dobrze byłoby wprowadzić jeszcze kilka jaśniejszych i ciemniejszych odcieni. Makijaż wykonany z jego pomocą jest bardzo naturalny i wytrzymały przez cały dzień. Polecam!

KALLOS COSMETICS Nawilżający balsam do ciała GOGO

" Wchłaniający się natychmiast, lekki i nawilżający balsam, który powoduje, że skóra staje się miękka, elastyczna i czarująco jedwabista. Połączenie oleju orzechów macadamia, oleju migdałowego, witaminy E oraz prowitaminy B5 odżywia i rozpieszcza skórę."

MOJA OPINIA:

Balsam zamknięty jest w solidnej,wygodnej tubie o pojemności 200ml z zamknięciem typu "klik". Jest to bardzo wygodne rozwiązanie,ponieważ odpowiedni otwór pozwala nam wydobyć taką ilość produktu,jaką zechcemy. Konsystencja jest bardzo lekka,kremowa,a wręcz jedwabista.
  Bardzo szybko się wchłania,pozostawiając skórę nawilżoną i napiętą. Mnogość składników odżywczych sprawia,że z czasem stosowania tego balsamu,skóra na ciele jest idealnie odżywiona i miękka jak skóra dziecka. Bardzo go polubiłam za jego wydajność i efekt,jaki daje mojej skórze.
 Jest to balsam bardzo dobry i w bardzo atrakcyjnej cenie ( ok.6zł). Sądzę,że warto spróbować,bo działanie jest zaskakujące:)

Podsumowując, w Drogerie Marysieńka znajdziemy same skarby i cudeńka do twarzy i ciała.
Jestem bardzo zadowolona z produktów, które miałam przyjemność testować dzięki Drogeriom Marysieńka. Serdecznie dziękuję za zaufanie:)

Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych, których adresy znajdują się poniżej: Skierniewice ul. Buczka 6
Skierniewice ul. Norwida 6
Skierniewice ul. Rynek 18
Skierniewice ul. Mszczonowska 30/32
Brzeziny ul. Mickiewicza 17
Piotrków Trybunalski ul. Słowackiego 142
Łódź ul. Wyszyńskiego 107
Zgierz ul. Gałczyńskiego 34
Warszawa ul. Magiczna 6/9
Warszawa ul. Obrzeżna 1

Oraz fanpage drogerii: https://www.facebook.com/DrogerieMarysienka

4 komentarze:

  1. Balsam zapowiada się ciekawie, a ta cena :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty balsam chętnie wypróbuję , zważając na cene i wydajność.

    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam jest ciekawy,podkładów bez obejrzenia z bliska boje się kupować:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty