Strony

sobota, 11 października 2014

Testuję dla portalu Udziewczyn: Odżywczy balsam do ciała Dove z kremem pistacjowym i magnolią

Witajcie Kochani!

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję pięknie pachnącego balsamu Dove, który w swoim składzie ma krem pistacjowy oraz magnolię. Produkt ten otrzymałam dzięki uprzejmości portalu Udziewczyn.
Zapraszam:)
Informacje o balsamie od producenta:

Odżywczy balsam do ciała Dove Purely Pampering z kremem pistacjowym i magnolią

 Odżywczy balsam do ciała z kremem pistacjowym i magnolią nawilża i odżywia skórę przez 24 godziny. Ma relaksujący i rozpieszczający zapach pistacji i magnolii, dzięki czemu pomaga przywrócić wewnętrzną harmonię. Zawiera unikalny Deep Care Complex™ z naturalnymi dla skóry składnikami odżywiającymi oraz bogatym olejkiem, który głęboko odżywia wierzchnie warstwy naskórka i wspomaga regenerację.

MOJA OPINIA:

Balsam kryje się w smukłym opakowaniu z zamknięciem typu klik. Do dyspozycji mamy 250ml,ale jest to bardzo wydajny kosmetyk,więc wystarczy na długi czas. Konsystencja jest bardzo dobra,kremowa i delikatna. Szybko rozprowadza się na skórę i jeszcze szybciej się wchłania.
 Ogromnym plusem dla tego balsamu jest wg mnie zapach, który pokochałam już podczas pierwszej aplikacji. Jest intensywny i wprost cudowny! A do najlepsze, woń magnolii utrzymuje się na skórze nie tylko po nałożeniu balsamu,ale jeszcze przez długi czas. Działanie także jest zadowalające,nawet bardzo. Skóra jest nawilżona, odżywiona i pięknie pachnąca.
Jestem pewna,że balsam Dove nadaje się dla posiadaczek wszystkich typów skóry,nawet tej bardziej narażonej na suchość. Jednym słowem- polecam!
Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu.
 Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: KLIK

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty