Strony

czwartek, 24 lipca 2014

Prezentuję firmę SellYo.pl: Białe SNEAKERSY i pierwszy blogowy Outfit of the day (OODT)

Witajcie Kochani!

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę,dzięki której otrzymałam rewelacyjne i ozdobne sneakersy. A jest to firma SellYo- zajmuje się sprzedażą internetową obuwia od 2006 roku, nieustannie się przy tym rozwijając.

Do "testu" i przygotowania stylizacji wybrałam :

MC MODNE SNEAKERSY TRAMPKI BOTKI BIAŁE


Pikowane Sneakersy z najmodniejszym w tym sezonie zamkiem.
Buciki są bardzo wygodne oraz dodają uroku każdej stylizacji.
Idealne na nadchodzący sezon Wiosna - Lato 2014.


Sneakersy do kupienia tutaj: KLIK

Moja opinia:

Jako,że jestem wielbicielką wszelkiego rodzaju obuwia na koturnach,wybrałam właśnie taki model. Nigdy nie miałam styczności ze sneakersami,więc jeszcze bardziej ucieszyłam się,że mogę "przetestować" inny niż dotychczas rodzaj buta.

Buty wykonane są z ekoskóry,a wkładka ze skóry naturalnej.Koturn ma 8cm,ale nosząc je nie zauważyłam aż takiej wysokości. Zdobienia,które znajdują się na całości,dodają każdej stylizacji stylu i są świetną ozdobą. Sneakersy są białe,wiązane,a ze wszystkich trzech stron dodatkowo znajdują się złote zamki,które posiadają dwie funkcje.




 Po pierwsze możemy swobodnie je regulować tak,jak nam pasuje.Po drugie, złote elementy są także rewelacyjną ozdobą. Jestem bardzo zadowolona z jakości  tego obuwia. Są bardzo solidnie wykonane,a z dodatkami w postaci srebrnych kamyczków i złotych zameczków tworzą razem idealnie współgrającą część naszego wyglądu.

Tego typu obuwie jest bardzo wygodne i stylowe. Bardzo przypadły mi do gustu zarówno pod względem jakości,jak i wyglądu. Lubię,kiedy buty stanowią dobrą alternatywę dla fajnej,sportowej stylizacji. A w tym przypadku tak właśnie jest. Sneakersy od SellYo są idealne i do sportowej i bardziej stonowanej stylizacji. Pasują do rurek,spódniczki czy też dresu,co ja uczyniłam na fotkach:)
Dziękuję firmie SellYo za zaufanie i możliwość zaprezentowania tak wygodnej pary butów:)




W asortymencie sklepu znajduje się ogromny wybór najróżniejszego typu obuwia-przez botki,balerinki,sandały,kozaki,po klapki. Dodatkowo ceny są bardzo atrakcyjne! A wiadomo,że dobre ceny przyciągają każdą kobietę;)

Zapraszam do odwiedzenia strony sklepu:
http://www.sellyo.pl/
Fanpage firmy: https://www.facebook.com/sellyoPL

8 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty