Strony

czwartek, 18 września 2014

Testuję z Plazanet Mio Skincare Polska: Pregnancy Boob Tube

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przyszła pora na recenzję następnego kosmetyku, który być może rozpocznie falę kontrowersji w kwestii części ciała, do jakiej jest przeznaczony. A mówię o kremie na jędrne piersi marki Plazanet Mio Skincare z serii Mama Mio.
Miałam już okazję testować balsam Megamama tejże marki,którym jestem nadal zachwycona, recenzja tutaj: KLIK MEGAMAMA
Teraz przyszedł czas na krem na piękny biust:
Informacje producenta :

Pregnancy Boob Tube - ciążowy krem na jędrne i piękne piersi

Pregnancy Boob Tube chroni, łagodzi i przynosi ulgę piersiom w czasie ciąży i
podczas karmienia. Bogaty w kwasy Omega, które utrzymują nawilżenie skóry i jej elastyczność.
Zawiera również naturalne przeciwutleniacze i substancje ujędrniające, aby chronić Twoje piersi przed nadmiernym ‘opadaniem’. Ponadto zawiera wspaniały wyciąg z kapusty - stary sposób na obolałe i nabrzmiałe piersi, szczególnie pomocny w okresie karmienia.

Jak działa:
• chroni delikatną skórę piersi i dekoltu w czasie zmian rozmiaru biustu
• unikalny wyciąg z zielonej kapusty łagodzi obrzęki
• wzmacnia skórę, chroniąc tym samym biust przed ‘opadaniem’ po ciąży
Krem do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Pewnie jesteście ciekawi dlaczego testowałam krem przeznaczony dla kobiet w ciąży? Nieeee, nie jestem w ciąży;) I na razie nie mam zamiaru. Krem ten stosowałam po to, aby ujędrnić i wzmocnić mój biust po ciąży.
Kosmetyk zamknięty jest w smukłym, bardzo poręczny opakowaniu z nakrętką. Aplikacja odbywa się poprzez wyciskanie odpowiedniej dla nas ilości produktu. Konsystencja jest bardzo lekka,a zapach delikatny i uroczy,przypominający mi cytrusy i chyba nutę masła shea.
 Wydajność jest oczywiście plusem ( do wykorzystania mamy 100ml)- jedno wyciśnięcie wystarcz,aby pokryć biust delikatną powłoką. Krem szybko się wchłania i pozostawia skórę bardzo gładką. 
No i działanie, które wprawiło mnie w samozachwyt;) Już po kilku codziennych aplikacjach zauważyłam poprawę jędrności skóry na i wokół biustu. Niestety na piersiach pojawiły się po porodzie rozstępy, które dzięki działaniu Pregnancy Boob Tube zaczęły się zmniejszać! Tak właśnie, zmniejszyły się w znacznym stopniu, co bardzo mnie cieszy. Skóra jest jędrniejsza a biust uniósł się.
 Już nie wstydzę się patrzeć na siebie w lustro po kąpieli. Mój biust stał się dzięki marce Plazanet piękny!
Polecam ten produkt każdej kobiecie, która ma problem lub po prostu wstydzi się swojego biustu. Kosmetyki przeznaczone dla kobiet ciężarnych są także idealne dla kobiet, które już są po porodzie oraz dla reszty płci pięknej.
(zdjęcie producenta)

Serdecznie dziękuję marce za zaufanie i możliwość współpracy.
Zapraszam do odwiedzenia strony Plazanet,którą podałam wyżej oraz na fanpage marki:
https://www.facebook.com/MioSkincarePolska

5 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty