Strony

piątek, 19 września 2014

Kampania Sample City: Plastry Compeed na pęcherze

Witajcie Kochani!

Dostałam się do testowania plastra na pęcherze Compeed na portalu Sample City.
Ucieszyłam się,bo moje nogi mają okropną tendencję do ocierania i pęcherzy.
Tak wyglądała moja przesyłka:
A teraz co nieco informacji od producenta plastrów:
COMPEED zapewnia optymalne środowisko gojenia, które:

•wspomaga naturalne mechanizmy gojenia się skóry
•chroni zakończenia nerwowe, natychmiast zmniejszając ból
•przyspiesza proces gojenia
 Przyjmowanie

1. Przed zastosowaniem należy oczyścić i osuszyć skórę. Nie stosować na zainfekowane rany.

2. W celu uzyskania najlepszych efektów, należy upewnić się, że skóra jest sucha, nienawilżona kremem ani oliwką.

3. Zdjąć zadrukowany papier zwracając uwagę, aby unikać dotykania warstwy samoprzylepnej.

4. Umieścić plaster bezpośrednio na pęcherzu, zwracając uwagę, aby nie dotykać warstwy samoprzylepnej. Następnie usunąć pozostały biały papier.

5. Upewnić się, że brzegi plastra są wygładzone.

6. Pozostawić COMPEED® na miejscu dopóki sam naturalnie nie zacznie się odklejać.

7. Aby zdjąć plaster COMPEED®, należy go rozciągnąć wzdłuż powierzchni skóry.

8. Aby osiągnąć najlepszy efekt, należy stosować COMPEED® aż do całkowitego zagojenia skóry.

Plaster COMPEED® można nosić znacznie dłużej niż tradycyjne plastry. W miarę gojenia się skóry plaster naturalnie zaczyna się odklejać. W ten sposób działa on tak, jak druga warstwa skóry. Jednak gdyby wcześniejsze zdjęcie plastra COMPEED® było konieczne, można to zrobić rozciągając go wzdłuż powierzchni skóry.
   

No to zaczynamy testowanie:) Akurat znów obtarły mnie moje ulubione buty, więc plaster dotarł w odpowiednim momencie;)



2 komentarze:

  1. I do mnie plaster dotarł ale mama testuje zamiast mnie bo się nabawiła właśnie obtarcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Just got my free sample from Compeed in the mail. Works great!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty