Strony

sobota, 23 sierpnia 2014

Testuję z Plazanet Mio Skincare Polska: Megamama balsam do ciała-MÓJ HIT!!!

 Witajcie Kochani!

Ten post poświęcony będzie balsamowi,który przyniósł ulgę mojej suchej oraz wymagającej skórze. Mam na myśli balsam Megamama marki Plazanet Mio Skincare Polska.
Na początek kilka przydatnych informacji o produkcie:
Dla przyszłych (i obecnych) mam: Wiemy jak ciężko pracuje teraz Twoja skóra – przecież tworzy mały cud! Dlatego potrzebujesz ją właściwie odżywić, od środka i od zewnątrz. Megamama bogaty jest w niezbędne kwasy tłuszczowe Omega oraz inne super odżywcze składniki, dając Twojej skórze codzienną dawkę zdrowia.
(informacje zaczerpnięte z fanpage marki)

Motto marki: Mio® i Mama Mio® - ZDROWA SKÓRA NA CAŁE ŻYCIE! 100% piękna, 100% bezpieczeństwa i 100% radości!
Do testu otrzymałam takie cudo:

 Megamama


Balsam do ciała bogaty w kwasy tłuszczowe Omega dla każdej super mamy
Wspaniała mieszanka olejków Omega bio oraz silnych przeciwutleniaczy dla wzmocnienia, odżywienia i rozpieszczenia suchej skóry, która tak wiele, wiele z siebie daje. Cudownie pachnie!


Jak działa?
  •     odżywia, wzmacnia i nawilża suchą skórę
  •     wygładza, zmiękcza i rozjaśnia
  •     przynosi ulgę obolałym mięśniom i zwalcza stany zapalne
Składniki:
Masło Shea, Olejek kokosowy, olej z pestek dyni, olej z nasion Chia, itd.

Pojemność: 150 ml
(zdjęcie z fanpage Plazanet)
Megamama do kupienia tutaj: KLIK MEGAMAMA

A tutaj do kupienia wszystkie produkty MIO i MAMA MIO: KLIK MIO SKINCARE

MOJA OPINIA:

Kiedy otrzymałam przesyłkę,wpadłam w zachwyt,a w zasadzie samozachwyt;) W przesyłce oprócz balsamu Megamama znalazłam saszetkę na zakupy czy inne podręczne drobiazgi,ulotki oraz jeszcze jedną,bardzo osobistą rzecz. A mianowicie kartkę z gratulacjami macierzyństwa.
 Pierwszy raz spotkałam się z tak profesjonalnym podejściem do kobiety,która jest równocześnie mamą. I znów marka Plazanet udowadnia pełen profesjonalizm,którym kieruje się w stosunku do klientów. Dobrze znam markę RevitaLash,która jest częścią Plazanet i wiem,jak wspaniale traktują klientów.
Ale przejdźmy do samego kosmetyku:

Balsam zamknięty jest w smukłym, bardzo poręczny opakowaniu z nakrętką. Aplikacja odbywa się poprzez wyciskanie odpowiedniej dla nas ilości produktu. Konsystencja jest bardzo lekka,a zapach delikatny i uroczy,przypominający mi cytrusy i chyba nutę masła shea.
 Wydajność jest oczywiście plusem- na każdą nogę po jednym wyciśnięciu i jedno na brzuch. Trzy wyciśnięcia miarki-tyle wystarcza mi na każdą aplikację. Wg mnie to bardzo mało.
Dla mnie działanie jest niesamowite. Po miesiącu stosowania,ba! już po tygodniu zauważyłam ogromną poprawę stanu skóry. Zwłaszcza po depilacji skóra uraczona balsamem Megamama jest gładka jak jedwab,pozbawiona podrażnień ,ujędrniona i miękka.
  Kosmetyki Plazanet są bezpieczne,więc bez obawy mogą je stosować kobiety w ciąży.
Nie spotkałam do tej pory kosmetyku,który zdziałałby podobne efekty na moim ciele. Niewątpliwie jest to najlepszy kosmetyk do pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży oraz dla każdej mamy.
Wydajność,zapach oraz działanie są wyznacznikami,dla których na pewno wrócę do marki Plazanet Mio Skincare Polska.

Serdecznie dziękuję marce za zaufanie i możliwość współpracy.
Zaprasza do odwiedzenia strony Plazanet,którą podałam wyżej oraz na fanpage marki:
https://www.facebook.com/MioSkincarePolska

2 komentarze:

  1. Ja się nie załapałam do testów dla mam, a szkoda bo by mi się teraz przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich produkty są naprawdę świetne. Również fachowa i bardzo przyjemna obsługa :)
    Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :) www.aneczeka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty