Strony

czwartek, 18 września 2014

Testuję z Dolly Cosmetics: Krem do twarzy z ekstraktem z ślimaka

Witajcie Kochani!
Czy słyszeliście czy może także stosowaliście kosmetyki, które w składzie zawierają ekstrakt z ślimaka? Jeśli nie lub rozważacie zakup to zapraszam na moją opinie o kremie od marki Dolly Cosmetics.

Na początek informacje od producenta:

Naturalny krem do twarzy regenerująco odmładzający. Skoncentrowana formuła kremu usuwa zmarszczki, likwiduje pory, uelastycznia oraz nawilża skórę. Dzięki bogatemu składowi zapobiega również nadmiernej produkcji melaniny oraz nieprawidłowego rozłożenia jej na skórze. Główne składniki kremu: Kwas hialuronowy, witaminy A,C,E, Gliceryna, Arbutyna,Kolagen, Woda, ekstrakt z ślimaka ( odmiana Helix aspersa ).
Właściwości śluzu ślimaka Helix aspersa

    &Głębokie nawilżenie i ujędrnienie skóry
    &Spowolnienie procesu starzenia się skóry
   & Regeneracja skóry i wyraźne jej odmłodzenie
    &Wygładzanie zmarszczek oraz zapobieganie powstawaniu nowych
    &Pomoc w leczeniu skóry z trądzikiem młodzieńczym i różowatym
   & Pomoc w leczeniu skóry skłonnej do alergii
   & Wygładzanie blizn i rozstępów
   & Wspomaganie leczenia żylaków
    &Wspomaganie leczenia skóry po oparzeniach słonecznych lub solarium
    &Regeneracja włosów i paznokci
    &Wspomaganie leczenia ran i uszkodzeń skóry
W jaki sposób śluz ślimaka zawarty w kosmetykach wpływa na skórę ?
Śluz ślimaka Helix Aspersa zawiera glikokoniugaty, czyli czynniki wzrostu aktywności fibroblastów, co wywołuje wpływa na funkcję i budowę skóry:

   & ułatwia migrację keratynocytów, przyczyniając się do naprawy rany
    &indukuje znacząco proliferację fibroblasów
    &zwiększa ilość fibroblastów funkcjonalnych
   & indukuje syntezę nowego kolagenu
    &zachowanie równowagi pomiędzy elastyną i kolagenem
    &zapewnia właściwy poziom kwasu hialuronowego (ważny proces naprawy)

Krem do kupienia tutaj: http://dolly-cosmetics.com/produkty/

MOJA OPINIA:

Jest to drugi kosmetyk stosowany przeze mnie, który w swoim składzie zawiera ekstrakt ze śluzu ślimaka. Tym razem wiedziałam mniej więcej, jakie będzie działanie na mojej skórze, ale nie spodziewałam się aż takiej poprawy. Ale od początku:)
Krem znajduje się w praktycznym i solidnym słoiczku z nakrętką. Dodatkowo pod nakrętką znajduje się zabezpieczające wieczko, więc mamy pewność,że kosmetyk stosujemy jako pierwsi. Bardzo spodobała mi się konsystencja kremu- lekka i kremowa o delikatnej, zielonkawej barwie. Zapach także jest rewelacyjny. Do tej pory sądziłam,że kremy z "zawartością" ślimaka będą po prostu śmierdzieć. Ale to był bardzo mylny wniosek. Krem pachnie bardzo ładnie i bardzo szybko się go aplikuje.
 Na skórze pozostawia delikatną powłokę, która po wmasowaniu po prostu się wchłania. Kosmetyk pozostawia skórę gładką, miękką i napiętą. Po każdej aplikacji czułam ogromne nawilżenie i ogólną poprawę kondycji skóry. Niespodzianki nie powstawały,a te, które już były, powoli schodziły.
Jestem zachwycona z efektu, jaki zdziałał krem marki Dolly Cosmetics na mojej cerze. Drobne niedoskonałości zniknęły,a także wyleczyłam suche miejsca i drobne pozostałości po trądziku różowatym. Nawet cienie pod oczami, z którymi walczę od czasu urodzenia synka, więc już prawie trzy lata, zmniejszyły się i są mniej widoczne.
Z pewnością krem znajdzie swoje zwolenniczki, których skóra należy już do dojrzałych oraz osoby, które walczą z trądzikiem czy innymi problemami skóry.

Serdecznie dziękuję marce Dolly Cosmetics za zaufanie i możliwość wypróbowania kremu z ekstraktem ze śluzu ślimaka.
Polecam!!!
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: http://dolly-cosmetics.com/
Fanpage marki: https://www.facebook.com/DollyCosmetics

4 komentarze:

  1. Słyszałam wiele dobrego o kosmetykach z śluzem ślimaka, ale osobiście nie używałam. Twoja opinia tylko mnie utwierdziła, że są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam śluz ze ślimaka mnie jakoś zniechęca, nie wiem czy bym się odważyła... ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy bym się skusiła :D Chyba się brzydzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty