Strony

piątek, 7 grudnia 2018

Prezentujemy produkty firmy TuliTuli BABY: Zestaw kocyk + podusia

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałybyśmy pokazać Wam z Kinią bardzo przydatny zestawik dla malucha, który świetnie spełni rolę w gondoli czy łóżeczku. Jest to kocyk i podusia, a otrzymaliśmy je od firmy TuliTuli BABY.
Zestaw, jak już wspomniałam, składa się z kocyka w rozmiarze 75x100 cm oraz podusi  o wymiarach 30x40 cm. Obie rzeczy wykonane są z bawełny z jednej strony, zaś z drugiej z minky. Bawełna jest koloru białego z pięknym wzorem w pióra, natomiast minky przypomina mi kolor brzoskwiniowy. Cena wykonania takiego cudnego duetu to 69 zł. Wg mnie jest to naprawdę atrakcyjna oferta. Podusia jest idealnych rozmiarów dla mniejszego dziecka. Jest mięciutka i miła w dotyku. Kocyk świetnie otula i chroni przed zimnem.
Super zda egzamin jako kołderka w łóżeczku podczas drzemki w dzień czy w nocy. Obie rzeczy są metkowane z logiem firmy, co także jest pozytywną cechą. Każdy detal idealnie dopasowany, szycie na najwyższym poziomie. Zero wystających nitek czy innych wad. Pełen profesjonalizm zarówno w kwestii wykonanego zestawu jak i w przypadku podejścia do klienta. Jestem bardzo zadowolona jako rodzic, a jak widać poniżej Kinga w pełni zaakceptowała duecik do spania :) Polecamy na prezent !
Serdecznie dziękujemy firmie TuliTuli BABY za możliwość stworzenia opinii o tym świetnym zestawie.

Zapraszamy do odwiedzenia fanpage firmy: https://www.facebook.com/TuliTuli-BABY-581586802281283/?ref=br_rs

Strona internetowa : https://tulituli-baby.pl/



1 komentarz:

  1. Fantastyczny zestaw. Aż chce się dotknąć, tak mięciutko wygląda :) Nasze marzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty