Strony

niedziela, 27 stycznia 2019

Prezentujemy Wydawnictwo Preston Publishing: 365 Angielski na każdy dzień

Witajcie Kochani!

W ostatnim czasie nawiązałam bardzo ciekawą współpracę, dzięki której otrzymaliśmy 3 świetne książki pomocne w nauce języków obcych od Wydawnictwa Preston Publishing. Dwie z nich dotyczą języka angielskiego, natomiast jedna języka niemieckiego. Dzisiaj pokażę Wam rewelacyjny kurs języka angielskiego "365 Angielski na każdy dzień".

Angielski 365 na każdy dzień

365. Angielski każdego dnia to sposób na wszystkie Twoje językowe bolączki. Korzystając z tej książki, poszerzysz zakres używanych przez Ciebie słówek, podszkolisz wymowę i znajomość gramatyki, a trudne do opanowania phrasale staną się jednym z Twoich ulubionych zagadnień.
Brakuje Ci motywacji i wciąż zdarza Ci się popełniać najbardziej podstawowe błędy? To idealna dla Ciebie książka, jeśli chcesz podszkolić swój angielski i usystematyzować swoją wiedzę na poziomie A2-B2.
Jest to przemyślany roczny kurs języka angielskiego na poziomie ponadpodstawowym i średnio zaawansowanym. Każdego dnia, krok po kroku opanujesz najważniejsze zagadnienia z zakresu gramatyki, słownictwa, wymowy czy słowotwórstwa. Razem z tą książką na własnej skórze doświadczysz, że przyswojenie phrasali to bułka z masłem, a idiomy same zaczną wchodzić Ci do głowy.

Dzięki naszej książce:


  • dostarczysz sobie solidnej dawki wiedzy każdego dnia,
  • z łatwością opanujesz setki nowych wyrażeń i zwrotów,
  • przyswoisz najbardziej istotne zagadnienia j. angielskiego,
  • skutecznie utrwalisz zdobyte wiadomości.

Książka do kupienia tutaj: https://prestonpublishing.pl/ksiazki/angielski/197-angielski-365-na-kazdy-dzien.html

MOJA OPINIA:

Książka składa się aż z 347 stron. To, co najbardziej mi się spodobało to podział na 52 tygodnie. Każdy rozdział to jedne tydzień, natomiast jeden dzień liczy jedno zagadnienie.
Działami sprawdzamy i poszerzamy naszą wiedzę. Polecana jest szczególnie dla osób, które osiągnęły poziom A2 i chcą wzbogacić wiedzę w nowe słownictwo czy bardziej złożone struktury gramatyczne.
Świetnym rozwiązaniem jest tutaj codzienna mobilizacja do dalszej nauki. W poniedziałki przyswaja się nowe tematy gramatyczne- znajdują się tu krótkie i bardzo jasno opisane objaśnienia teorii. We wtorki poznaje się słownictwo. W środy przychodzi czas na przyimki- wyrażenia przyimowe, a także ciekawostki w zakresie wymowy. Czwartki to dni poświęcone phrasal verbs- czyli czasownikom złożonym. Piątki to dni powtórki czasowników nieregularnych, poznawanie nowych idiomów oraz słowotwórstwo.Weekendy to powtórki- w soboty tłumaczenie zdań łączących wszystkie zagadnienia ćwiczone przez cały tydzień. W niedziele natomiast pojawiają się krzyżówki.
Bardzo podoba mi się przejrzystość wprowadzanych zagadnień. Każde zadanie oddzielone jest żółtymi symbolami. Jak tylko mam chwilę to przysiadam co ćwiczenia. Co prawda wiele rzeczy jest dla mnie nowych, jednak polubiłam się z tą książką, ponieważ pomaga zrozumieć to, co wydaje się być niezrozumiałe. Mogę w każdym momencie przypomnieć sobie to, co poznałam kilka lat temu i gdzieś niestety ta wiedza wyparowała :) Książka idealnie leży w dłoni i jest mniejszych rozmiarów, więc można zawsze mieć ją przy sobie w torebce czy w podróży.
Jeśli macie ochotę zrobić sobie roczny kurs języka angielskiego z pomocą świetnej książki stworzonej w rewelacyjny sposób zachęcający do systematyczności- 365 Angielski na każdy dzień będzie odpowiednia. Może to być również nietuzinkowy prezent dla osób lubiących języki obce . Polecam !!!

Uwaga niespodzianka!!!
Kochani! Firma Szkoła Preston, która w ofercie ma świetne książki do nauki języków obcych, przygotowała dla moich czytelników kod rabatowy: kasioweT15 na 15% rabat do całego zamówienia. Rabat nie dotyczy zestawów oraz e-booków. Kod wpisuje się w koszyku przy składaniu zamówienia. Kod jest ważny do końca lutego. Zachęcam do polubienia strony firmy :)

Serdecznie dziękuję Wydawnictwu Preston Publishing za możliwość poznania wyżej opisanej pozycji.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej wydawnictwa: https://prestonpublishing.pl/

Fanpage: https://www.facebook.com/prestonpublishing1/


8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja nie miałam okazji korzystać z materiałów z tego wydawnictwa, ale kto wie może coś sobie sprawię aby moja nauka była jeszcze skuteczniejsza. Na tą chwilę bardzo chwalę sobie repetytoria https://www.jezykiobce.pl/76-repetytoria ponieważ to właśnie dzięki nim zdolność w językach obcych się u mnie rozwinęła. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat nie znam tych pozycjo, a sam również uczę się języka angielskiego samodzielnie. Moje dzieci chodzą na kurs https://lincoln.edu.pl/krakow/jezyk-angielski/kurs-angielskiego-dla-mlodziezy/ i widzę, że jest on bardzo skuteczny jeżeli chodzi o naukę. Natomiast ja staram się sam dokształcać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie znałam jeszcze tych książek, ale muszę się im na pewno przyjrzeć bliżej. Tym bardziej, że mam w planach otwarcie własnej szkoły językowej. Bardzo ciekawie ten projekt opisano w https://ceo.com.pl/jak-zalozyc-szkole-jezykowa-71288 i to właśnie po jego lekturze się o tym przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę książkę. Na mojej Angielski 365 na każdy dzień napisany jest jeszcze poziom, czego u Ciebie nie widzę. Ja z tą ksiażką pracuję, o tym czy książka spełniła moje oczekiwania napisałam tu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty