Strony

czwartek, 6 grudnia 2018

Prezentujemy polskie ubranka ze sklepu Fazy Mazy: Mikołajkowe skarpeteczki dla malucha

Ho Ho Ho!

Mam nadzieję, że każdego mojego czytelnika odwiedził dziś Święty Mikołaj? U nas był :) Dzieci szczęśliwe i to jest najważniejsze. W dzisiejszym poście chciałybyśmy z Kinią pokazać Wam skarpetki, które idealnie wpasowują się w klimat świąt. Otrzymaliśmy je od firmy Fazy Mazy.
Tak wyglądała cała przecudnie zapakowana paczka, której zawartość testuje moja mała dama:
A teraz skupmy się na cudaczkach marki Steven Cotton Candy. Są to wysokiej jakości bawełny skarpetki z uśmiechniętym Świętym Mikołajem.
 Dostać je możemy w rozmiarach: 11/13, 14/16, 17/19 oraz 20/22. Nasza para jest w rozmiarze 17/19 i mimo iż Kingi nóżka ma już rozmiar 20 to nadal są dobre i jeszcze ponosimy je jakiś czas :) Skarpeteczki są niezwykle wesołe i wprawiają w pozytywny nastrój każdą osobę, która widzi je na nóżkach mojej córci. Będą niepowtarzalnym akcentem do prezentu na Boże Narodzenie. Zostały zaprojektowane i wykonane w Polsce, co ja osobiście bardzo popieram.
Skład materiałowy:
bawełna 70%
polamid 22%
polipropylen 6%
elastan 2%

Skarpetki są bardzo wygodne. Nie są to "stopki", a nieco dłuższe, co w aktualnym okresie jest idealnym rozwiązaniem. Mają ściągacz, który nie ściska małej nóżki, a super się na niej trzymają. Mikołaj na każdej sztuce ma czapę, która świetnie "robi" za efekt 3D.
Wzór moim zdaniem jest całkowicie uniwersalny- zarówno dla dziewczynki jak i chłopca. Po wielu praniach kolor pozostaje bez najmniejszego uszczerbku, a i sam materiał nie rozciąga się i nie kulkuje.
My jesteśmy zachwyceni i polecamy z całego serduszka te skarpeteczki :)

A tutaj zostawiam Was z moją małą Mikołajką :)
Mikołajkowe cudeńka znajdziecie o tutaj: https://www.fazymazy.com/skarpetki-mikolaj

Serdecznie dziękuję firmie Fazy Mazy za możliwość stworzenia opinii o tych świetnych skarpeteczkach.

Zapraszam do odwiedzenia sklepu firmy, gdzie znajdziecie wiele ubranek oraz dodatków dla każdego malucha: https://www.fazymazy.com


Fanpage: https://www.facebook.com/fazymazy/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty