Strony

wtorek, 5 czerwca 2018

Prezentujemy polskie ubranka ze sklepu Fazy Mazy : Body sukienka Lilly różowa

Witajcie Kochani!

Jeśli śledzicie mój fanpage to pewnie widzieliście zapowiedź opinii o zestawie przepięknych polskich ubranek, jakie otrzymała moja córeczka od firmy Fazy Mazy. W najbliższym czasie pokażemy Wam wraz z Kingą kilka cudeniek dla małych księżniczek :) Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam body sukienkę z kolekcji Lilly w przepięknym cukierkowo-różowym kolorze :)

Body sukienka Lilly różowa

Prześliczna, delikatna body - sukienka niemowlęca, w kolorze jasno różowym. Wykonana w Polsce, z mięciutkiej bawełny 100% oraz delikatnej koronki. Rozpinana w kroczku i na ramionkach na bezniklowe napki. Mała cyrkonia na przodzie sukienki podkreśla jej elegancki charakter. 
Body do kupienia tutaj: https://www.fazymazy.com/body-sukienka-lilly-rozowa

MOJA OPINIA:

Na początek muszę wspomnieć o rewelacyjnym podejściu do klienta. Zarówno kontakt z firmą Fazy Mazy, jak i dbałość firmy o przecudne zapakowanie każdej  rzeczy jest naprawdę ogromnym plusem. Oprócz ubranek do testów, w paczce znajdował się magnesik z napisem "Najlepsza mama na świecie". I od razu dzień zrobił się lepszy :) Ale do rzeczy.
Body-sukienka pochodzą od marki Marija. Moja Kinga ma dopiero niespełna 5 miesięcy, ale nosi już ubranka w rozmiarze 74 cm. Dlatego też po uzgodnieniu taki rozmiar pojawił się u nas. Materiał to 100 % bawełna oraz koronka.
Po rozpakowaniu pierwsze co rzuciło mi się w oczy to właśnie ta koroneczka. Niesamowicie delikatna i mięciutka. Od razu wiedziałam, że nie będzie krępować ruchów i sprawiać bólu przy kontakcie z wrażliwą skórą mojej córeczki. Body są bardzo solidnie wykonane. Zarówno w kroku jak i na ramionach znajdują się bezniklowe, metalowe napki. Osobiście bardzo je lubię, ponieważ dzięki nim można bezpiecznie poszerzyć miejsce na główkę i bez bólu założyć body. Stylu i klasy dla małej modnisi dodaje cyrkonia, która umiejscowiona jest na przodzie. Body te są świetnym elementem ubioru na każdą okazję. Wiadomo, że takiemu maluszkowi rodzic powinien zapewnić ubranka delikatne oraz takie, które będą wygodne. A body te spełniają wszystkie moje wymagania. Jako mama i jako kobieta polecam to przepiękne różowe cudo. Zobaczcie sami jak prezentuje się w nich moja Kinga :) Produkt wykonany jest w Polsce, więc tym bardziej polecam!
Serdecznie dziękuję firmie Fazy Mazy za możliwość poznania tego różowego cuda.

Zapraszam do odwiedzenia sklepu firmy, gdzie znajdziecie wiele ubranek dla każdego malucha: https://www.fazymazy.com
Fanpage: https://www.facebook.com/fazymazy/

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty