Strony

niedziela, 3 czerwca 2018

Testuję z Diagnosis: GlySkinCare Szampon i maska z organicznym olejem z opuncji figowej

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o duecie do pielęgnacji włosów marki GlySkinCare, który otrzymałam od firmy Diagnosis. Co sądzę o szamponie i masce,które zawierają organiczny olej z opuncji figowej? O tym już za moment :)

Szampon z organicznym olejem z opuncji figowej

Szampon z organicznym olejem z nasion opuncji figowej przeznaczony jest do pielęgnacji włosów cienkich i delikatnych. Bogaty w kwasy tłuszczowe olej silnie nawilża łuski włosów. Regularne stosowanie szamponu zapewnia włosom zdrowy wygląd oraz sprawia, że stają się miękkie, błyszczące i jedwabiście gładkie.

Maska do włosów z organicznym olejem z opuncji figowej

Skoncentrowana formuła maski na bazie organicznego oleju z nasion opuncji figowej, wzbogacona o proteiny sojowe i kukurydziane, intensywnie nawilża i wzmacnia strukturę włosów cienkich i delikatnych. Witamina E dzięki silnym właściwościom antyoksydacyjnym chroni cebulki i macierz włosa przed toksycznymi wolnymi rodnikami. Maska przywraca włosom połysk i jedwabistą gładkość. Systematyczne stosowana zapewnia włosom zdrowy wygląd oraz sprawia, że stają się miękkie, błyszczące i podatne na układanie.

MOJA OPINIA:

Szampon mieści się w smukłej buteleczce pojemności 250 ml. Zamknięcie typu klik daje nam maksimum satysfakcji podczas aplikacji. Nie ma problemu z wydobyciem odpowiedniej dla nas ilości szamponu mokrymi rękoma. Produkt ten ma dość gęstą formułę, która nie spływa z dłoni, więc zyskujemy na wydajności, która i tak jest ogromna w przypadku tego cudeńka. Szampon tworzy ogromną ilość piany, więc wystarczy odrobina, by pokryć włosy delikatnie pachnącą formułą. Kosmetyk ma świetne działanie. Polecany jest do włosów cienkich i delikatnych, a ja po ciąży właśnie mam takie.
Muszę bardzo uważać na kosmetyki, których używam do pielęgnacji moich włosów, bo bardzo wypadają i są wymagające. Już przy pierwszym użyciu wiedziałam, że jest to kolejna seria marki GlySkinCare, którą pokocham. Włosy były mięciutkie, nie plątały się. Bez problemu je rozczesałam, co w ostatnim czasie jest nie lada wyczynem. Przy regularnym codziennym stosowaniu (niestety muszę przez alergię na pyłki myć włosy przynajmniej raz dziennie) widzę ogromną poprawę kondycji mojej czupryny :)

Działanie szamponu dopełnia maska, którą także bardzo polubiłam. Kryje się ona w zakręcanym słoiczku pojemności  300 ml. Ma gęstą konsystencję i nie spływa z dłoni podczas aplikacji. Takie maski uwielbiam nakładać na włosy i zakładać na głowę turban. Producent zaleca "trzymanie" maski na włosach przez 15-20 minut, jednak ja zmywam ją po przynajmniej godzinie. Maska sprawia, że włosy są lejące, miękkie w dotyku i ładnie pachną. Są nawilżone i błyszczące.
Szampon przed pierwszym użyciem zabezpieczony jest folią, natomiast maska sreberkiem. Dzięki temu mamy pewność, że pierwsi mamy kontakt z produktem.
Jestem bardzo zadowolona z duetu, który w składzie ma organiczny olej z opuncji figowej. Śmiało mogę polecić oba produkty osobom, które mają osłabione, pozbawione objętości czy zniszczone włosy.

Serdecznie dziękuję firmie Diagnosis za możliwość poznania  obu produktów. Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy: http://diagnosis.pl/

Produkty są dostępne w sklepie medycznym admed24.pl

Ceneo: http://www.ceneo.pl/;szukaj-glyskincare

Fanpage: https://www.facebook.com/diagnosispl/

1 komentarz:

  1. Fajnie, że jesteś z tych produktów zadowolona :) ja ich nie miałam jeszcze, chętnie bym poznała je bliżej bo mam właśnie osłabione włosy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty