Strony

środa, 24 stycznia 2018

Testuję dla portalu Udziewczyn: Zdrowe Pola Liście Jarmużu

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o bardzo zdrowych Liściach Jarmużu od marki Zdrowe Pola, jakie otrzymałam do testu  w ramach współpracy z portalem Udziewczyn, za co serdecznie dziękuję.

MOJA OPINIA:

Zdrowe Pola –  to  superżywność w 100% polska (uprawa, zbiór surowca, suszenie, badania, produkcja opakowań i dystrybucja odbywa się w naszym kraju). Wśród produktów marki znajdziemy między innymi młody jęczmień, buraki, pyłek kwiatowy czy właśnie liście jarmużu, na których się skupię. Mielone liście jarmużu można rozpuszczać w chłodnej wodzie, sokach owocowych lub sokach ze świeżo wyciśniętych owoców. Należy pamiętać, że woda użyta do rozpuszczenia proszku nie może być gorąca, ponieważ prowadzi to do utraty witamin i inaktywuje enzymy zawarte w produkcie. Mielone liście jarmużu mogą służyć również jako dodatek do jogurtów, koktajli, smoothies, płatków śniadaniowych, zup i sałatek. Dla każdego coś dobrego.
Drogocenne składniki, w które bogate są liście jarmużu:

Witamina A - 100g jarmużu pokrywa 100% RDA

Witamina K – aż 705 μg

Witamina C – potencjał przeciwutleniający

Kwas foliowy - 100g jarmużu pokrywa 40% RDA

Wapń – więcej niż mleku

Potas

Cynk

Fosfor

Żelazo

Mangan
Jarmuż ze względu na dużą zawartość wapnia powinien być stosowany przez osoby, które leczą się na osteoporozę. Zawartość potasu reguluje ciśnienie tętnicze i pomaga w walce z chorobami układu naczyniowo-sercowego. Witamina C spowalnia procesy starzenia komórek, a kwas foliowy reguluje procesy metaboliczne. Wymieniać można w nieskończoność :)

Co prawda pierwszy raz sięgnęłam po mielony jarmuż, jednak bardzo mi posmakował w różnego rodzaju koktajlach. Przeszukałam sieć w poszukiwaniu fajnych, zdrowych przepisów i ten jest moim ulubionym (zaczerpnięty ze strony www.fit.pl):
150 g ananasa
150 g melona
1 łyżeczka Liści Jarmużu
5 g siemienia lnianego
Całość blendujemy do kremowej konsystencji i gotowe :) oczywiście często modyfikuję ten przepis i zawsze wychodzi coś pysznego- bomba witaminowa dla każdego.
Opakowanie 200g wystarcza na długi czas, ponieważ  najczęściej dodaje się jedynie po łyżeczce jarmużu. Polecam wypróbowanie liści jarmużu od marki Zdrowe Pola. Ja jestem zachwycona i na pewno zrobię zapasy dla całej rodzinki :)


Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu.

Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/

Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty