Strony

sobota, 20 stycznia 2018

Testuję dla portalu Udziewczyn: Buna Szampon i odżywka do włosów cienkich i osłabionych Szałwia

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o świetnym duecie do włosów, jaki
otrzymałam do testu  w ramach współpracy z portalem Udziewczyn, za co serdecznie dziękuję.
 Zanim przejdę do mojej opinii, rzućmy okiem, co o samym produkcie mówi nam producent.

BUNA SZAMPON DO WŁOSÓW CIENKICH I OSŁABIONYCH SZAŁWIA


  • do włosów cienkich i osłabionych
  • odżywia
  • wygładza
  • dodaje objętości
  • oczyszcza
  • ułatwia układanie włosów

Szampon do włosów Buna przeznaczony jest do włosów cienkich i osłabionych. Dzięki składnikom wygładzającym i dodającym objętości , włosy są miękkie, mają piękny połysk oraz dobrze się układają. Zawarty ekstrakt z szałwii i gliceryny sprawia, że skóra głowy i włosy są głęboko odżywione. 

BUNA ODŻYWKA DO WŁOSÓW CIENKICH I OSŁABIONYCH SZAŁWIA


  • do włosów cienkich i osłabionych
  • dodaje objętości
  • wzmacnia
  • odżywia
  • nabłyszcza

Buna odżywka do włosów szałwia przeznaczona jest do włosów cienkich i osłabionych. Zawarty ekstrakt z szałwii głęboko odbudowuje włosy. Kompleks dodający objętości poprawia wygląd włosów bez obciążania ich. W rezultacie stosowania odżywki włosy są mocniejsze, odżywione i lśniące, oraz mają zwiększoną objętość. 

Sposób użycia : Po każdym umyciu nałóż na suche włosy niewielką ilość odżywki, po ok. 3 minutach spłucz dokładnie wodą.

MOJA OPINIA:

Uwielbiam stosować kosmetyki do włosów, które w składzie zawierają ekstrakt z szałwii, ponieważ wielokrotnie widziałam świetne rezultaty już po kilku użyciach. Szampon i odżywka kryją się w solidnych plastikowych butelkach z nakrętką disc-top. Dzięki temu nie mamy problemu podczas aplikacji i wydobywamy tyle produktu, ile zechcemy.
Szampon ma pojemność 280 ml i ma gęstą konsystencję, która super się pieni. Odżywka zaś pojemnościowo wychodzi słabiej, bo ma 180 ml , jednak jest niesamowicie wydajna,ponieważ wystarczy odrobina, by pokryć całą długość włosów gęstą, mleczną formułą. Oba produkty mają delikatny zapach, który uprzyjemnia stosowanie i pozostaje na włosach jeszcze jakiś czas po umyciu. Duet sprawdza się idealnie do codziennego stosowania. Nie ma mowy o obciążeniu czy innych negatywnych skutkach. Przy regularnym używaniu widzę różnicę, oczywiście na plus.
Jestem dopiero tydzień po porodzie i moje włosy potrzebują teraz naprawdę ogromnej uwagi. Duecik od marki Buna sprawia, że moje włosy mają zapewnioną dobrą ochronę, są nawilżone, wzmocnione i mają większą objętość. Lepiej się układają i nie mam problemów z ich rozczesywaniem. Polecam sięgnięcie po te produkty jeśli macie cienkie, pozbawione objętości, osłabione włosy.


Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanych produktów.

Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/

Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

1 komentarz:

  1. Ta marka jakoś nie specjalnie mnie zachęca do zakupy. Nie wiem z czego to wynika. Fajnie, że u Ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty