Strony

piątek, 12 czerwca 2015

Testuję z marką Hean: Rozświetlacz Glam Highlighter

Witajcie Kochani!

Dzisiaj zapraszam Was do przeczytania mojej opinii o rozświetlaczu Glam Highlighter od marki Hean.
 Zanim przejdę jednak do mojej opinii, informacje producenta:

Rozświetlacz Glam Highlighter

Rozświetlacz do twarzy i ciała
    Świetlista i pełna blasku skóra
    Jedwabiście kremowa konsystencja
    Subtelny efekt w każdym świetle
Wielofunkcyjny rozświetlacz do twarzy i ciała.

Rozświetla skórę, czyniąc ją promienną i pełną blasku! Jedwabiście kremowa konsystencja wzbogacona pielęgnującym olejkiem marula pozostawia subtelnie świetlisty efekt na skórze. Doskonały do podkreślania policzków, okolic oczu i brwi oraz dekoltu.
Dostępny w opakowaniu z lusterkiem lub bez.

Waga: 9g
Kosmetyk do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

W mojej kosmetyczce pojawił się rozświetlacz w solidnym opakowaniu, w którym mieści się 9g kosmetyku. Moja wersja jest bez lusterka, jednak możecie zakupić go także z nim. Konsystencja jest rewelacyjna- idealnie się rozprowadza i nie rozdrabnia się. Po nałożeniu pędzlem na skórę, tworzy piękny efekt tafli, który można stopniować.
W asortymencie mamy do wyboru aż 6 odcieni, u mnie znajduje się najjaśniejsza wersja rozświetlacza- oznaczona numerkiem 201 Light rose.
Kolorek jest bardzo ładny- opalizuje na srebro i delikatny róż. Idealnie wygląda na kościach policzkowych, ale także na ciele. Polecam serdecznie!

Serdecznie dziękuję marce HEAN za zaufanie i możliwość przetestowania kosmetyku.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: http://hean.pl/index.php
Sklep internetowy : http://sklep.hean.pl/
Oraz fanpage na FB: https://www.facebook.com/heankosmetyki

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki Hean jeszcze żaden mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę mało go na zdjęciach widać. Ale mimo to zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam :(

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  4. Cały czas zastanawiam się nad zakupem jakiegoś rozświetlacza, może właśnie jakiś z Hean upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, ale z Hean bardzo lubię matowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie rozświetlaczy mam aż za dużo ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty