Strony

środa, 18 lutego 2015

Testuję z Maurelii: Perfumy, czyli to, co uwielbiam najbardziej!

Witam Kochani!

Która z Was nie lubi pięknie pachnieć? Nie znam osoby, która nie ma w swoim domowym zaciszu przynajmniej jednych perfum. Uwielbiam mieć w swojej kolekcji kilka flakoników, które mogę zmieniać w zależności od nastroju. Dzisiaj chcę pokazać Wam świetne perfumy damskie oraz męskie. Pochodzą one od marki Maurelli.
Informacje producenta:

ALEXANDRE MARC II EDP 50ml (woda perfumowana męska)

 Niezwykły, nieco orientalny zapach przypraw i lasu, który stymuluje męską zmysłowość, otwiera go nuta pieprzu, która jest doskonałym wprowadzeniem do żywicznej kompozycji serca, następnie zastąpiona jest przez nutę drzewną. Zapach adresowany do eleganckich i uwodzicielskich mężczyzn !
Nuta głowy: pieprz
Nuta serca: żywica benzoinowa, kadzidło
Nuta podstawowa: drzewo cedrowe
Eau de parfum 50ml
Zapach do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Do tej pory myślałam,że taka kompozycja będzie ciężka. Jednak bardzo się myliłam. Zapach jest intensywniejszy i drażniący jedynie przy pierwszym psiknięciu. Po niedługim czasie uwalnia piękną woń, w której wyczuwalne jest zwłaszcza drzewo cedrowe. Zapach  jest uwodzicielski, tajemniczy i całkiem kuszący;)
 Mojemu mężowi spodobała się najbardziej ich trwałość. Przy kilku "psikach" na skórze, utrzymuje się przez cały dzień.  Świetnie sprawdzi się dla każdego mężczyzny. Oboje z mężem stwierdziliśmy, że przypomina perfumy Hugo Boss czarne. I jest równie trwały:)
Ciemny matowy flakonik dodatkowo pięknie się prezentuje i idealnie sprawdzi jako prezent.

ALEXANDRE MARC I EDP 50ml (woda perfumowana damska)

 Subtelnie uzależniający, słodki zapach adresowany do młodych, energicznych i spontanicznych kobiet. Kompozycja emanuje liściastymi i cytrusowymi zapachami, które mieszają się z harmonijną, słodką kwiatowo-owocową wonią konwalii i śliwki, a następnie łączą się z niezwykle zmysłową i trwałą nutą piżma. Alexandre Marc No I to zapach uwodzicielski i bardzo kobiecy. Wymarzony ciepły zapach na co dzień.
Nuta głowy: mandarynka, nuta liściasta
Nuta serca: śliwka, konwalia
Nuta podstawowa: piżmo
Eau de parfum 50ml
Zapach do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Bardzo ucieszyłam się, że moja kolekcja perfum poszerzy się o kolejny flakonik. Pierwsze, co pomyślałam po psiknięciu to świeżość. Zapach jest niesamowicie świeży i jednocześnie delikatny. Łączy w sobie wiele przeciwności- drapieżność z delikatnością, intensywność z subtelnością. Flakonik przykuwa uwagę- wygląda jak mrożone szkło. Złote napisy dodają klasy.
 Zapach jest uwodzicielski i niezwykle przyjemnie się go "nosi". Uwielbiam konwalie, a tutaj jest lekko wyczuwalna, przez co stała się moim ulubionym zapachem. Flakonik tych perfum sprawia, że każda kobieta poczuje się pewna siebie i przebojowa. Zapach utrzymuje się bardzo długo, nawet cały dzień potrafi zdobić skórę, czym ogromnie mnie zaskoczył i ucieszył.
Oba zapachy idealnie sprawdzą się jako pomysł na prezent dla najbliższej osoby czy rodziny. Oprócz wersji, które opisałam, w ofercie dostępne są w sumie: dwie wersje damskie oraz dwie męskie. Polecam!

Serdecznie dziękuję marce Maurelii za możliwość poznania obu zapachów na mnie i mężu:)
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: http://maurelii.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/MaureliiPL

5 komentarzy:

  1. Chciałbym taką jedna buteleczkę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również je testowałam i także jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak pachną.
    Ja odkryłam ostatnio fajny zapach z Lambre

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne opakowania!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty