Strony

wtorek, 17 lutego 2015

Testuję z Drogerie Natura: Sensique VELVET TOUCH EYE SHADOW w nowej odsłonie

Witajcie Kochani!

Ostatnio pokazywałam Wam nowości, jakie pojawiły się 5 lutego w Drogeriach Natura.
 Dzisiaj chcę zaprezentować cienie marki Sensique w nowej formule.
Informacje producenta:

VELVET TOUCH EYE SHADOW

Aksamitne, nieperfumowane cienie do powiek o delikatnej, jedwabistej strukturze. Łatwe w aplikacji.

Składniki/Ingredients:

101, 102, 106, 122, 130, 132, 156: Talc, Mica, Pentaerythityl Tetraisostearate, Octyldodecanol, Isostearyl Isostearate, Isocetyl Stearoyl Stearate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin , [+/- CI 77891, CI 77491, CI 7492, CI 77499, CI 77742, CI 77007, CI 15850, CI 17200, Tin Oxide].

149, 150, 154, 155, 117: Talc, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Magnesium  Stearate, Mica, Octyldodecanol, Kaolin, Paraffinum Liquidum, Zinc Oxide, Silica, Isostearyl Isostearate, Isocetyl  Stearoyl  Stearate, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin ,[+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 45410, CI 19140, CI 15985, CI 45396, CI 45380, CI 77742, CI 77510].
Waga: 2g
Cena: 6,99 zł

MOJA OPINIA:

Cienie mieszczą się w plastikowych opakowaniach, których zamknięcie jest bardzo solidnie wykonane. Miałam pewność, że któryś z nich nie otworzy się samoistnie w kosmetyczce. Z tyłu znajduje się naklejka informująca m.in. o numerze cienia. Kolorystyka jest dopasowana tak, aby każdej z nas dopasować idealnie odcienie. Wielbicielki delikatnych, ale i tych odważniejszych makijaży znajdą dla siebie coś odpowiedniego.
 Ja uwielbiam odcienie perłowe, złote, róże i wszelkie brązy (zwłaszcza z satynowym wykończeniem). Dlatego oczy zaświeciły mi się na widok tylu świetnych kolorków :) Można wyczarować nimi zarówno lekki, dzienny make-up, ale także wieczorowy.
Cienie są podzielone na te z matowym i satynowym wykończeniem. Ja osobiście preferuję satyny, które ubóstwiam. Odcień 122 przetestowałam jako alternatywę dla rozświetlacza, a np. numer 101 do rozświetlenia wewnętrznego kącika oczu czy delikatnie na łuk brwiowy.
Wszystkie cienie są dobrze napigmentowane. Dodatkowo te z satynowym wykończeniem jeszcze lepiej się utrzymują. Nie osypują się i dobrze łączą na powiece z innymi kolorkami.
Mogę śmiało stwierdzić, że cienie Sensique są troszkę podobne do KOBO. Pigmentacja rewelacja, blendowanie bez problemu. Konsystencja ich jest delikatna i zbita. Na oku trzymają się cały dzień z użyciem bazy. Bez niej po kilku godzinach troszkę bledną, ale nie przeszkadza mi to. Cena jest bardzo atrakcyjna, więc polecam z całego serducha :)
Dziękuję serdecznie Drogerii Natura za zaufanie i możliwość poznania tylu wspaniałości:)

Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych oraz :
Strona internetowa drogerii: http://www.drogerienatura.pl/
Fanpage drogerii: https://www.facebook.com/drogerienaturapl

6 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty