Strony

niedziela, 22 lutego 2015

Testuję z Eveline Cosmetics: Nawilżająco-rozświetlający krem CC 8 w 1 cera jasna

Witajcie Kochani!

Poznałam kolejny kosmetyk do twarzy od marki Eveline, więc z ogromną przyjemnością mogę go Wam zaprezentować.
  Jest to Nawilżająco-rozświetlający krem CC 8 w 1 w odcieniu stworzonym dla jasnej cery.
Informacje zaczerpnięte ze strony Eveline: 
Krem CC do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Dość długi czas starałam się znaleźć kremik BB czy CC, który będzie dobrą alternatywą dla delikatniejszego makijażu w okresie wiosenno-letnim. Przetestowałam już wiele takich cudaczków, z BB od marki Eveline jestem bardzo zadowolona, ale z wersji CC jeszcze bardziej.
W tubce zamykanej na klik znajdziemy 30ml kosmetyku. Dodatkowo tubeczka mieści się w kartoniku, na którym widnieją wszystkie potrzebne informacje (m.in. działanie, skład czy zastosowanie). Literki oraz diamenciki na kartoniku są tłoczone, co dodaje produktowi uroku i przyciąga wzrok. Bardzo zaciekawiła mnie gęsta  konsystencja kosmetyku.
 W kremowym bazowym kremiku znajdują się maleńkie cząsteczki, które zawierają w sobie kolor. Podczas aplikacji otwierają się i wydobywają odcień, który pozostaje na powierzchni skóry. Jestem zachwycona odcieniem, jaki posiadam- stworzony jest dla jasnej karnacji. I taki właśnie jest- delikatny kolorek, który nie ciemnieje w ciągu dnia. Krycie może nie jest jakieś wygórowane, ale nie jest to kosmetyk kryjący. Krycie jest delikatne, ale koloryt skóry ładnie wyrównany. Oprócz nadania cerze ładniejszego wyglądu, nawilża ją i w zupełności może zastąpić krem na dzień.
 Jako posiadaczka cery mieszanej wypróbowałam jeden mały patent- przypudrowany krem CC od marki Eveline wygląda rewelacyjnie przez cały dzień! Dziewczyny, które nie mają większych niespodzianek na twarzy, z pewnością mogą używać go zamiast podkładu lub malutką ilość jako bazę. Wspomnę jeszcze o tym, że produkt ma bardzo przyjemny zapach, który pozostaje na chwilę na skórze, a potem się ulatnia.
 Nie zauważyłam, aby zapychał pory czy podrażniał. Cera dzięki niemu jest rozświetlona i promienna. Jest to najlepszy kosmetyk w wersji CC, jaki miałam w mojej kosmetyczce:) Polecam całym sercem:)
Dziękuję serdecznie marce Eveline Cosmetics za możliwość poznania produktu. Niedługo kolejne recenzje.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki:
http://eveline.com.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/EvelineCosmeticsPoland

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam go a już którąś tubkę zużywam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. też go posiadam i polubiłam w piątek też go recenzowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. po niewypale bb 10 w 1 i trzech podkładach, które wyrzuciłam od nich więcej się chyba na żaden produkt nie skuszę:/

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest fajny kremik, miałam bb z eveline (i lubię) ale ten chyba bardziej przypadl mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty