Strony

sobota, 21 lutego 2015

Testuję dla portalu Udziewczyn: BANDI Energetyzujący krem nocny

Witajcie Kochani!

Przyszła pora na opisanie kolejnego kosmetyku z paczuchy od portalu Udziewczyn.
 Jest nim Energetyzujący krem nocny od marki Bandi.
Zanim przejdę do mojej opinii, informacje producenta:

Energetyzujący krem nocny 

 Krem odżywczy o bogatej formule, który wspomaga proces nocnej regeneracji komórek skóry. Przyspiesza odbudowę naturalnej bariery naskórkowej chroniącej przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi i nadmierną utratą wilgoci. Wspomaga syntezę kolagenu, zapobiega powstawaniu zmarszczek. Regularnie stosowany usuwa uszkodzenia skóry powstające w trakcie dnia i pozwala cieszyć się dłużej młodą i zdrową skórą.

Składniki aktywne: d-pantenol , Karboksymetyloglukan , kwas mlekowy , Masło Shea , Olej avocado , olej passiflora , olej z ogórecznika , Skwalan , tripeptyd-5 , zmikronizowana perła
Składniki:
Aqua/Water, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Passiflora Incarnata Seed Oil, Hydrogenated Polydecene, Squalane, Glycerin, Cera Alba, Ceteareth-20, Borago Officinalis Seed Oil, Decyl Cocoate, Panthenol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil Unsaponifiables, Glyceryl Stearate, Lactic Acid, Palmitoyl Tripeptide-5, Sodium Carboxymethyl Beta-glucan, Mica, Cetearyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Triethanoloamine, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Disodium EDTA, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Parfum/Fragrance, Phenoxyethanol, Caprylhydroxamic Acid, Methylpropanediol, PEG-8, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Citronnellol, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, CI 77891
Krem do kupienia m.in. tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Kremik mieści się w opakowaniu z pompką, pojemności 50ml. Jest niezwykle wydajny, jedna czy dwie pompeczki wystarczają na rozsmarowanie na całej powierzchni twarzy.
Uwielbiam opakowania z pompką, więc ucieszyłam się z aplikatora tegoż kremiku. Jest to o wiele wygodniejsza i higieniczna forma aplikacji produktu. Krem ma lekką i delikatną konsystencję, która w ekspresowym tempie wchłania się w skórę. Nie zapycha porów i nie powoduje powstawania zaskórników czy większych niespodzianek. Na powierzchni skóry nie pozostawia tłustego filmu, co bardzo mi się podoba. Nie lubię stosować tłustych kremów na noc, ponieważ okropnie brudzą poszewkę poduchy. Zapach  kremiku jest świeży i energetyzujący, jak pisze producent. Mimo iż jest to krem przeznaczony dla przedziału 35+, stosowałam go na mojej twarzy.
 Widocznych zmarszczek nie mam (jeszcze:), więc w tej kwestii nie mogę się wypowiedzieć. Jednak rewelacyjne nawilżenie i regeneracja skóry jest na bardzo wysokim poziomie. W przeciągu 2-3 lat w okolicach oczu zrobiły mi się delikatne zmarszczki mimiczne. Krem złagodził ich wygląd, nie są już tak widoczne. Bardzo ucieszył mnie ten efekt. Skóra po nocy z tym przyjemniaczkiem jest mięciutka, nawilżona i pełna życia:)
Polecam serdecznie wypróbowanie tego kremu kobietom, których skóra zaczyna udowadniać, że osiemnastka dawno za nami;) U mnie sprawdził się jako rewelacyjny nawilżacz, ale ze zmarszczkami poradzi sobie pewnie równie dobrze.

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416


5 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty