Strony

czwartek, 12 lutego 2015

Testuję z Eveline Cosmetics: Fluid Ideal Stay, czyli kolejne pozytywne zaskoczenie

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o bardzo fajnym fluidzie, jaki jest częścią paczki do testów od marki Eveline Cosmetics.

Bardzo cieszę się,że udało mi się dostać do grona testerek w  miesiącu lutym.
Tak prezentuje się cała moja testerska paczucha:)
 Zacznę od informacji producenta:

Fluid Ideal Stay

 Trwale kryjący podkład nowej generacji, perfekcyjnie kryje wszelkie niedoskonałości cery, nadając jej świeży, promienny wygląd przez cały dzień.
Zapewnia trwałość makijażu oraz intensywne nawilżenie, pozwalając cerze utrzymać nieskazitelny wygląd przez 12h.
Doskonale łączy się z kolorytem skóry, tworząc idealne wykończenie makijażu bez efektu maski.
Innowacyjna kremowa konsystencja łatwo i równomiernie rozprowadza się na twarzy.
Nie obciąża skóry.

Innowacyjna receptura bogata w zaawansowane technologicznie składniki aktywne sprawia, że podkład Ideal Stay stanowi doskonałe połączenie właściwości upiększających i pielęgnacyjnych.
Koenzym Q10, zwany eliksirem młodości, dzięki swym właściwościom antyoksydacyjnym, chroni przed działaniem wolnych rodników oraz szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Opóźnia procesy starzenia się skóry zwiększając jej jędrność.
Lecytyna intensywnie nawilża przywracając skórze elastyczność i sprężystość. Ułatwia wchłanianie składników aktywnych. Doskonale odżywia skórę pozostawiając ją gładką i jedwabiście miękką.
Karnityna jest skutecznym przeciwutleniaczem, przyspieszającym regenerację skóry.się na twarzy. Nie obciąża skóry. Innowacyjna receptura bogata w zaawansowane technologicznie składniki aktywne sprawia, że podkład Ideal Stay stanowi doskonałe połączenie właściwości upiększających i pielęgnacyjnych. Koenzym Q10, zwany eliksirem młodości, dzięki swym właściwościom antyoksydacyjnym, chroni przed działaniem wolnych rodników oraz szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Opóźnia procesy starzenia się skóry zwiększając jej jędrność. Lecytyna intensywnie nawilża przywracając skórze elastyczność i sprężystość. Ułatwia wchłanianie składników aktywnych. Doskonale odżywia skórę pozostawiając ją gładką i jedwabiście miękką. Karnityna jest skutecznym przeciwutleniaczem, przyspieszającym regenerację skóry.

Podkład do kupienia m.in. tutaj: http://sklep.eveline.eu/

MOJA OPINIA:

W tubce pojemności 30 ml mieści się bardzo przyzwoity podkład. Ma doskonałą konsystencję- nie jest ani zbyt rzadki, ani za gęsty. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, jednocześnie maskując niedoskonałości i moje pajączki pod prawym okiem. Podkład posiada delikatny zapach, który nie pozostaje zbyt długo na powierzchni skóry, więc nawet jeśli nie spodoba się którejś z Was, dość szybko o nim zapomnicie.
 W asortymencie dostępnych jest pięć odcieni, z których w mojej kosmetyczce zagościł najciemniejszy z numerem 16 ( Medium Beige). Kiedy zobaczyłam ten kolor, wystraszyłam się, że będzie zbyt ciemny dla mojej bladej cery. Jednak postanowiłam spróbować. Kiedy nałożyłam go na twarz, zobaczyłam ciemny kolor. Jednak po dokładnym rozprowadzeniu podkład zaczął blednąć. Tak właśnie, zaczął blednąć, jakby dopasowując się do kolorytu cery. Bardzo spodobał mi się efekt, jaki uzyskałam z jego pomocą. Jeśli chodzi o ten właśnie kolorek- radzę nakładać go po prostu w mniejszej ilości. Wtedy po nałożeniu makijaż będzie bardziej naturalny,a tubka bardziej wydajna.
 Co do trwałości- na mojej mieszanej w kierunku tłustej cerze kosmetyk sprawdza się bardzo dobrze. Przypudrowany spokojnie daje radę przez 12 godzin, które obiecuje nam producent. Zgadzam się i cieszę równocześnie, że obietnice producenta są adekwatne do cech rzeczywistych produktu.
Polubiłam ten fluid za to, że wygląda naturalnie, nie tworzy efektu maski, świetnie matuje i kryje. Mimo bardzo atrakcyjnej ceny ( 13,99 zł za 30ml) jest bardzo dobrej jakości. Polecam całym serduchem !!!:)

Dziękuję serdecznie marce Eveline Cosmetics za możliwość poznania podkładu. Niedługo kolejne recenzje.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki:
http://eveline.com.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/EvelineCosmeticsPoland


8 komentarzy:

  1. Tego fluidu jeszcze nie znam, ale jak utrzymuje się 12 godzin to dla mnie idealny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go wcześniej, ale raczej nie kuszą mnie kosmetyki Eveline, no po za lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę muszę wypróbować . Też uwielbiam markę Eveline ma niesamowicie dobrej jakości kosmetyki za rozsądnie niską cenę . Uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę polecić też Pani art scenic Podkład kryjąco - wygładzający z kwasem hialuronowym . Ja własnie go teraz używam jest mega . Doskonale kryje i matuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ten mnie ostatnio kusił,ale w ostatniej chwili zrezygnowałam. Dziękuję na pewno go wypróbuję:)

      Usuń
  5. miałam dwa podkłady eveline, oba mi ciemniały potwornie, jeden BB 8 w 1 i jeden 10 w 1 i z tego pierwszego byłam w miarę zadowolona, z drugiego już mniej... u mnie ich podkłady się nie sprawdzają:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałaś mnie tym fluidem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty