Strony

środa, 11 lutego 2015

Testuję dla portalu Udziewczyn: MARION Oczyszczający płatek na nos, z zieloną herbatą

Witajcie Kochani!

Dzisiaj opowiem Wam o kolejnym bardzo dobrym produkcie, jaki znajdziecie w ofercie firmy Marion. Miałam przyjemność testować go dzięki współpracy z portalem Udziewczyn.pl.

MARION,Oczyszczający płatek na nos, z zieloną herbatą

Odblokowuje zatkane pory, eliminuje wągry i nadmiar sebum

POKONAJ NIEDOSKONAŁOŚCI SKÓRY

Płatki dokładnie oczyszczają skórę nosa z tłuszczu i zanieczyszczeń. Skutecznie eliminują wągry oraz zapobiegają powstawaniu nowych. Ekstrakt z zielonej herbaty, oczar wirginijski i lukrecja działają ściągająco i oczyszczająco, łagodząc podrażnienia i regenerując skórę.

MOJA OPINIA:

W bardzo dobrze zabezpieczonym opakowaniu znajdziemy jeden plaster. Jest to wygodne rozwiązanie, np. ze względu na małe opakowanie możemy je zabrać ze sobą w podróż czy do torebki. Opakowanie odrywa się bez problemu poprzez nacięcie, więc nie musimy używać nożyczek. Płatek jest tak skonstruowany, aby idealnie dopasować się do kształtu nosa. Ma delikatny zapach, wg mnie mentolowy.
 Należy na oczyszczoną skórę nosa przykleić go i pozostawić na ok. 10-15 minut. Po tym czasie bez problemu zdjęłam płatek wraz z czarnymi plamkami, którymi były pozostałości zaskórników!!!  Nie sądziłam, że efekt będzie aż tak widoczny. Duża ilość większych zaskórników, których dość długi czas nie mogłam się pozbyć, zniknęło wraz z płatkiem !
 Jestem bardzo zadowolona z efektu. Pory są bardziej oczyszczone niż po niejednej masce czy glince. Polecam !!!

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

7 komentarzy:

  1. Do ciekawy produkt, piszesz, że skuteczniejszy od niejednej maseczki więc z ochotą po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten produkt i jest beznadziejny. Zero, dosłownie zero oczyszczonych porów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! A u mnie gołym okiem widać różnicę:) Nie chciałam pokazywać na zdjęciu, bo wg mnie nie wyglądałoby to najlepiej (zwłaszcza przed),ale plaster świetnie zadziałał:)

      Usuń
  3. produktu nie miałam, ale słyszałam o nich i chętnie bym przetestowała, aby zobaczyć czy się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z tej firmy taki plasterek tylko inną wersję i działanie było minimalne, a wręcz mog powiedzieć że nie było żadnego efektu oczyszczenia, super że u ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty