Strony

środa, 11 lutego 2015

NOWOŚĆ w marce MY SCERET !!!

NOWOŚĆ w marce MY SCERET, która będzie dostępna w sieci Drogerie Natura od 19 lutego 2015r.

MY SECRET NEW EYELASHES LASH BALM AND SERUM 

 LASH BALM
Innowacyjny balsam do rzęs łączący w sobie 3 właściwości: serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz. 
Formuła odpowiednia dla oczu wrażliwych.
Aplikator: szczoteczka.
Aplikacja: pod tusz do rzęs lub jako baza na no c.
Pojemność 7 ml

 REGENERATING SERUM
Regenerujące serum do rzęs.
Formuła oparta na rewolucyjnym systemie Widelash™ wzmacnia i odbudowuje zniszczone rzęsy,
zapobiega ich wypadaniu oraz stymuluje wzrost nowych.
Aplikator: pędzelek.
Serum aplikuje się wzdłuż dolnej i górnej linii rzęs.
Pojemność 4 ml.
Cena 14,99 zł


Dla mnie zapowiada się rewelacyjnie :) Co sądzicie Kobitki???

2 komentarze:

  1. Ciekawa jest jak się będzie sprawdzać. z opisu interesujący i wiele obiecujący produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie:) Ja też ciekawa jestem działania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty