Strony

piątek, 20 lutego 2015

Testuję z marką Farmona: Moja przygoda z naturalnymi kosmetykami do włosów

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę opowiedzieć Wam o dwóch kosmetykach do włosów, jakie otrzymałam w ramach współpracy z marką Farmona.
 Pewnie większość z Was kojarzy wcierkę Jantar czy szampony Radical. Tak, idziecie dobrym tropem:)
Moje włosy poznały inny produkt z serii Jantar oraz szampon do włosów farbowanych Radical. Oba produkty należą do kosmetyków naturalnych do pielęgnacji włosów. Dodatkowo miałam przyjemność poznać wiele próbek, z których także jestem zadowolona:)

Zanim przejdę do mojej opinii, informacje producenta:

Radical Szampon do włosów farbowanych

 Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych – naturalny ekstrakt z kiełków pszenicy, ekstrakt z owsa, skrzyp polny, ceramidy i inutec – wyraźnie wzmacnia, nawilża i odbudowuje zniszczone włosy oraz zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu się. Dzięki regularnemu stosowaniu szampon Radical® chroni włosy przed utratą wilgoci i szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych oraz regeneruje uszkodzenia i wypełnia pęknięcia na powierzchni, przywracając włosom witalność, sprężystość i blask.
Szampon do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Szampon mieści się w plastikowej butelce pojemności 300ml. Zacznę od jedynego minusa, jaki znalazłam w przypadku tego produktu. Otwór, przez jaki wydobywa się szampon jest troszkę za duży. Zamiast tak dużego otworu mogłoby być zamknięcie np. typu klik. Wtedy kosmetyk zyskałby na wydajności.
 A teraz plusiki, których jest znacznie więcej. Buteleczka jest małych rozmiarów, więc świetnie sprawdzi się w czasie wyjazdu. Jest to gęsty i bardzo przyjemnie pachnący kosmetyk, który bardzo dobrze oczyszcza włosy. Wypróbowałam go jako "zmywacz" olejów z włosów i powiem, że poradził sobie rewelacyjnie. Bardzo dobrze się pieni i pozostawia włosy miękkie i błyszczące.
 Włosy z jego pomocą dobrze się rozczesują, co także w moim przypadku jest niesamowitym plusem. Włosy po umyciu ładnie się układają i nie wymagają dodatkowej stylizacji.
Polecam szampon do pielęgnacji włosów zniszczonych i obciążonych koloryzacjami. Jest świetny!

JANTAR Mgiełka do włosów 200ml

 Mgiełka nawilżająco-ochronna do włosów zawiera aktywny wyciąg bursztynu, proteiny pszenicy, ekstrakt z zielonej herbaty i d'panthenol. Aktywny wyciąg z bursztynu jest naturalnym silnym filtrem UV, chroni włosy przed szkodliwym działaniem słońca i zanieczyszczeniami środowiska. Proteiny pszeniczne przylegają cienką warstwą do włosów, chronią je przed niekorzystnym wpływem środowiska i nadmiernym wysuszeniem. Odżywiają, nawilżają i ułatwiają rozczesywanie włosów. Wyciąg z zielonej herbaty jest cennym źródłem mikroelementów odpowiedzialnych za odżywianie skóry głowy i mieszków włosowych. D'pantenol nawilża i stymuluje pęcznienie keratyny, przez co wyraźnie wzmacnia, pogrubia i nadaje włosom połysk.
Skład

Aqua, Alcohol Denat., Cetrimonium Chloride, Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed heat Starch, Camelia Sinensis, Amber Extract, Polyquaternium-20, Laureth-10, PEG-25 Paba, Panthenol, Parfum, Citric Acid, Limonene, Linalool, HExyl Cinnamal.
Mgiełka do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:


Plastikowa smukła buteleczka mieści 200ml płynu z rozpylaczem. Jest to najprzyjemniejszy aplikator, ponieważ wiem, ile kosmetyku zużywam i poprzez to staje się wydajniejszy. Mimo ciemniejszej barwy buteleczki widać dokładnie, ile kosmetyku pozostało wewnątrz. Konsystencja mgiełki jest lekka, nie jest tłusta i nie obciąża włosów. Jeśli chodzi o zapach to posiadaczki wcierki Jantar będą doskonale wiedzieć jak pachnie mgiełka.
 Zapach jest przyjemny, delikatny. W składzie znajdziemy składniki, dzięki którym możemy wyczuć konwalię, skórkę cytrynową czy jaśmin. W każdym bądź razie bardzo mi się podoba i pozostaje jeszcze jakiś czas na włosach. Mgiełkę stosuję zarówno na mokre, jak i suche włosy kiedy potrzebuję ich ujarzmienia. Jantar należy do kosmetyków do włosów, które oprócz odżywienia i nabłyszczenia powoduje ujarzmienie niesfornych kosmyków.
 Dodatkowo stosowana na mokre włosy wpływa na ich szybsze rozczesanie.  Mgiełka jest niesamowicie wydajna. Jest to kosmetyk naturalny, który polecam każdej osobie, która chce wzmocnić włosy i oczywiście wszystkim włosomaniaczkom:) 

Podsumowując, kosmetyki do włosów od marki Farmona są godne polecenia. Każda z nas znajdzie wśród szerokiego asortymentu coś dla siebie.

Dziękuję marce Farmona za możliwość poznania obu produktów.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki:  http://farmona.pl/
Sklep internetowy: http://sklep.farmona.pl/

4 komentarze:

  1. Do włosów nie znam z tej firmy ale widać, że warto poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie ta firma bardzo dobrze mi się kojarzy :)
    Szampon miałam w wersji mini (próbka), ale mam w planach kupić duże opakowanie.
    Niestety mgiełka mnie nie przekonuje składem, bo ma w sobie alkohol denaturowy, który by wysuszył moje włosy :P Ale za to ich wcierkę polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zamierzam potestować jantar...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jantar, jest to moja ulubiona wcierka. Uważam, że bardzo skutecznie odświeża włosy drugiego dnia po myciu i wspomaga cebulki :)

    Dołączam do obserwujących. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty