Strony

piątek, 27 lutego 2015

Testuję dla Drogerie Marysieńka: BEAVER Professional Szampon i odżywka do włosów suchych i zniszczonych

Witajcie Kochani!

Zapraszam Was dzisiaj do krainy luksusu dla włosów. Chcę przedstawić Wam dwa kosmetyki, które w duecie sprawiają, że włosy stają się niesamowicie nawilżone i z czasem zyskują na ogólnej kondycji. Otrzymałam je dzięki uprzejmości Drogerii Marysieńka.
Oprócz zestawu do testów otrzymałam prezent za zaangażowanie w fanpage drogerii.
A oto mój komplet testowy:

 Szampon odżywiający  do  włosów suchych i zniszczonych

Delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy. Wyrównuje balans nawilżenia. Wzbogacona o białka keratyny maska, wnika głęboko we włosy, pomaga przywrócić elastyczność i blask. Naprawia uszkodzenia spowodowane przez czynniki środowiskowe, stres termiczny, koloryzację i zabiegi chemiczne Pozostawia włos nawilżony i błyszczący.
Aktywne składniki:

    pH : 5.5 – 6.5
    Avocado olej – zmiękcza i wygładza
    Seamdlient/Aloe Vera Extract – nawilża
    Pro-Vitamin B 5 – wzmacnia i odbudowuje
    Hydrolysis – zwilża i zmiękcza włosy
    Vitamin Emulsion – bomba witaminowa

MOJA OPINIA:

Szampon mieści się w poręcznej butelce o pojemności 258ml z zamknięciem typu klik. Jest to najwygodniejsza i najbardziej higieniczna forma aplikacji kosmetyków. Konsystencja jest bardzo delikatna i kremowa, ale bardzo dobrze się pieni. Na umycie moich średnio-długich włosów potrzebuję naprawdę malutką ilość.
 Dlatego też kosmetyk zyskuje na wydajności, która w jego przypadku jest ogromna. Zapach także przypadł mi do gustu. Pierwsza myśl- zapach jak w salonie fryzjerskim- świeży i długotrwały. I właśnie tak go opiszę, ponieważ marka Beaver Professional dostarcza swoje produkty do najlepszych salonów fryzjerskich w Polsce. Podczas mycia włosów czułam się jak w salonie.
 Zapach szamponu unosił się w całej łazience i pozostał na moich włosach jeszcze przez wiele godzin. Świetnie radzi sobie z oczyszczeniem i zmyciem pozostałości po kosmetykach do stylizacji. Po umyciu włosy są niesamowicie lekkie, miękkie i błyszczące. Jestem pod wrażeniem, ponieważ nie musiała  walczyć z rozczesaniem mojej czupryny! Szampon sprawia, że ich niesforność maleje,co niezmiernie mi się podoba. Jest to rewelacyjny kosmetyk, który polecam każdej posiadaczce suchych i zniszczonych włosów.

Odżywka do suchych i zniszczonych 

 Zapobiega rozdwajaniu włosów. Stymuluje wzrost włosów i działa odbudowująco i regenerująco na strukturę włosa.
Sposób użycia:

Stosować codzienne po umyciu włosów szamponem. Rozłożyć równomiernie na mokre włosy i masować przez chwilę Spłukiwać ciepłą wodą.

MOJA OPINIA:

Kosmetyk kryje się w tubie z zamknięciem typu klik. Do naszej dyspozycji jest 210 ml gęstej, kremowej odżywki. Podobnie jak szampon, odżywka pachnie rewelacyjnie. Jest gęsta, dlatego nie wylewa się z tubki i mamy pewność, że nie straci ona na wydajności. Kosmetyk ten idealnie wygładza i nawilża włosy. Sprawia, że są one lekkie, miękkie i odżywione.
 Pomaga także w rozczesywaniu i wygładzeniu fryzury. Jest ulgą dla rozdwojonych końcówek i regeneruje strukturę kosmyków. Polecam:)

Podsumowując, w Drogerie Marysieńka znajdziemy same skarby i cudeńka do twarzy, ciała i włosów.
Jestem bardzo zadowolona z produktów, które miałam przyjemność testować dzięki Drogeriom Marysieńka. Serdecznie dziękuję za zaufanie:)

Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych, których adresy znajdują się poniżej:
Skierniewice ul. Buczka 6
Skierniewice ul. Norwida 6
Skierniewice ul. Rynek 18
Skierniewice ul. Mszczonowska 30/32
Brzeziny ul. Mickiewicza 17
Piotrków Trybunalski ul. Słowackiego 142
Łódź ul. Wyszyńskiego 107
Zgierz ul. Gałczyńskiego 34
Warszawa ul. Magiczna 6/9
Warszawa ul. Obrzeżna 1

Oraz fanpage drogerii: https://www.facebook.com/DrogerieMarysienka

10 komentarzy:

  1. I szampon i odżywka do do moich włosów, ale mama szuka czegoś dobrego, wiem już co polecić :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze nie ma żadnego w Krakowie ich sklepu

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej okolicy niestety nie ma ich sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam tej drogerii :( natomiast szampon i odżywka wyglądają bardzo ciekawie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam tej drogerii :( natomiast szampon i odżywka wyglądają bardzo ciekawie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi kusząco :) Kocham wszystkie kosmetyki do włosów! Szkoda, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tej drogerii ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Super produkty. Muszę zakupić także je. Osobiscie polecam serie keratynowa zageszczajaca włosy Oczywiście marki Beaver.!!! Po zuzyciu odzywki opakowania 450 ml moje włosy były o wiele zdrowsze grubsze i proste bez prostownicy. Jeśli kogoś interesuja efekty to zapraszam na bloga gdzie zamiescilam zdjęcie http://wlosomaniactwodusi.blogspot.com/2015/03/historia-moich-wosow-i-jak-zaczeo-sie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty