Strony

niedziela, 1 marca 2015

Testuję z BingoSpa : Choco & Cherry bath and shower cream, czyli "pysznie" pachnąca kąpiel

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę przedstawić Wam moją opinię o kosmetyku do kąpieli, który bardzo przypadł mi do gustu. Otrzymałam je dzięki uprzejmości marki BingoSpa.
 Udało mi się dostać do testowania, dlatego produkty do testu wybrałam sama:)

Choco & Cherry bath and shower cream

Najbardziej niespodziewany smakołyk dla Ciebie i Twojej skóry. Wiśnie w czekoladzie BingoSpa do kąpieli i pod prysznic! Możesz delektować się nimi  bez obawy, że przysporzą Ci dodatkowych kalorii. Wręcz przeciwnie - po kąpieli poczujesz się lekka i  świeża, cudownie radosna.
Zniewalający, apetyczny zapach czekolady z wiśnią przynosi uczucie pełnego odprężenia, usuwa zmęczenie i uspokaja, a bogata receptura doskonale myje i oczyszcza skórę, nawilżając ją.
Aromatyczna kąpiel BingoSpa zapewnia cudowną świeżość i relaks po całym dniu, pozostawiając długotrwały efekt miękkiej, jedwabiście gładkiej  i uwodzicielsko pachnącej skóry. 

  Zawarta w czekoladzie kofeina oczyszcza skórę z toksyn, działa wyszczuplająco i antycellulitowo.
Twoja promienna i pachnąca skóra odzyska młodzieńczy wygląd i aksamitną miękkość.


Żel do kupienia tutaj: http://www.bingosklep.com/choco-cherry-bath-shower-cream-bingospa-p-228.html

MOJA OPINIA:

Krem do kąpieli mieści się w smukłej butelce pojemności aż 500ml. Butelka jest przezroczysta, więc możemy kontrolować, ile przyjemności nam jeszcze pozostało. Aplikator jest typu "klik", co mnie osobiście bardzo podoba się ze względu na wygodę.
 Nie muszę martwić się, że wyleję zbyt wiele produktu na marne. Tym bardziej kosmetyk zyskuje na wydajności, a muszę stwierdzić, że jest ogromna. Konsystencja jest gęsta w różowiutkim kolorze. Rewelacyjnie się pieni i to także zyskuje na dłuższym przebywaniu w naszej łazience:) Pokochałam zapach tego kremu do kąpieli- jest to wyrazista wisienka z nutką czekolady.
 Zapach pozostaje na skórze jeszcze przez jakiś czas. Stosując ten produkt podczas kąpieli możemy się odprężyć i odpocząć od codziennych spraw. Po kąpieli ciało jest miękkie i pachnące. Dodatkowo kofeina zawarta w czekoladzie oczyszcza skórę z toksyn i działa wyszczuplająco;)
Podrażnienia ani uczulenia nie stwierdziłam, więc z ochotą polecam.

Dziękuję marce BingoSpa za możliwość poznania kremu. Niedługo kolejna recenzja:)
A tymczasem zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: http://www.bingosklep.com/index.php
Fanpage: https://www.facebook.com/pages/BingoSpa-Polska/453101484735693

Moja recenzja pojawiła się także na Wizażu : http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=50361&recenzja=988369

3 komentarze:

  1. Miałam kilka produktów tej firmy do mycia i żaden nie był gęsty, wręcz przeciwnie. Póki co dałam sobie z nimi spokój...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, aż wyobraziłam sobie zapach, pewnie pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty