Strony

czwartek, 26 lutego 2015

Testuję z Love Me Green: Energetyzujący Peeling Do Ciała, czyli SPA we własnym zaciszu

Witajcie Kochani!
 Jak pewnie wiecie, jestem zwolenniczką częstych zabiegów peelingujących. Uwielbiam wszelkiego rodzaju zdzieraki, które pobudzają krążenie krwi i sprawiają,że pozbywam się zbędnego suchego naskórka. Dzięki udziałowi w akcji "Zostań testerką kosmetyków Love Me Green" mam przyjemność poznać kolejny wspaniały kosmetyk.
 Spośród ponad dwustu zgłoszeń, udało mi się zakwalifikować do trzydziestki, która testuje wybrany przez markę produkt z asortymentu. Po wnikliwym teście otrzymanego przeze mnie peelingu, mogę śmiało wyrazić moją opinię. Zanim jednak do niej przejdę, informacje producenta:

Energetyzujący Peeling Do Ciała

 Właściwości:
Zmysłowy peeling do złuszczania naskórka. Eliminuje martwe komórki naskórka. Wspomaga odnowę komórkową, poprawia krążenie, sprzyjając eliminacji toksyn, wygładza naskórek, który staje się miękki i delikatny. Daje uczucie świeżości.

Sposób użycia:
Na umytą i wilgotną skórę nanieść peeling na całe ciało ze szczególnym uwzględnieniem stóp, łokci i kolan. Masować okrężnymi ruchami przez kilka minut, po czym dokładnie zmyć skórę. Po użyciu dokładnie zakręcić  zakrętkę. Ze względu na dużą zawartość olejku pomarańczowego produkt może wyciekać, jeśli zakrętka nie jest szczelnie dokręcona. Ponieważ może się to zdarzyć podczas transportu, zdecydowaliśmy się na zdecydowaną obniżkę ceny tego produktu.
Skład:
SUCROSE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL*, LIMONENE, SILICA, LAURYL GLUCOSIDE, POLYGLYCERYL-2 DIPOLYHYDROXYSTEARATE, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL*, GLYCERIN, AQUA (WATER), ARGANIA SPINOSA SHELL POWDER*, MELILOTUS OFFICINALIS EXTRACT, CARICA PAPAYA (PAPAYA) FRUIT EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, LINALOOL, CITRAL, GERANIOL, COUMARIN
* z upraw ekologicznych
Peeling można kupić m.in. tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Dla nas, kobiet, czas spędzony w kąpieli często jest jedynym, gdzie możemy się  odprężyć. Tylko my, ciepła woda i błoga cisza. Dlatego każda  z nas powinna przykładać ogromną wagę do pielęgnacji ciała i szukać produktów, które zadbają o nie właśnie podczas relaksu.
W zakręcanym słoiczku znajdziemy 200 ml rewelacyjnego scrubu.Kosmetyk ten polubiłam za całokształt . Za konsystencję, która jest odpowiednia dla każdego typu skóry. Peeling zawiera idealnie dobrane drobinki cukru, które sprawiają, że masaż jest czystą przyjemnością. Zapach  jest po prostu piękny-pachnący latem kwiat pomarańczy, który otula ciało przez długi czas po kąpieli.
 Drobinki cukru zawarte w składzie złuszczają martwy naskórek, a pozostawiają idealnie gładkie. Dodatkowo peeling chroni przed rozprzestrzenianiem się cellulitu dzięki zawartości oleju arganowego i z pomarańczy. Oczywiście najważniejsze jest jego działanie. Miękka, nawilżona i gładka jak jedwab skóra, która nie wymaga już użycia balsamu. Oszczędza to nasz czas,a także pieniążki :)
Często zdarza się, że produkty z olejkami zostawiają na powierzchni skóry tłusty film. Jednak w przypadku peelingu od marki Love Me Green taki problem nie występuje. Jeśli szukacie kosmetyku, który pozwoli Waszej skórze "odmłodnieć" i odzyskać dawną delikatność, peeling od Love Me Green jest dla Was idealny. Dodatkowo sprawi ogromną przyjemność miłośniczkom kosmetyków naturalnych, ponieważ w 99,9% taki właśnie jest.
Kosmetyk- cudeńko jednym słowem:)
Serdecznie dziękuję marce Love Me Green za możliwość poznania peelingu. Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: http://love-me-green.pl/

Fanpage: https://www.facebook.com/lovemegreen


6 komentarzy:

  1. Jak już mówiłam - zazdroszczę! Ja się kiedyś skuszę i go kupię, bo po próbce się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki ale poznam szybki. Zapach musi mieć cudowny, a do tego świetne działanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to zapach mógłby być troszkę bardziej pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi naprawdę pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się zapach średnio podoba, ale jeśli chodzi o działanie jest naprawdę świetny i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty