Strony

wtorek, 10 lutego 2015

Testuję z Drogerie Marysieńka: BIO SERUM SKIN ARCHI-TEC & Gosh, Moisturizing Body Lotion

Witajcie Kochani!

W tym poście chcę Wam zaprezentować dwa kosmetyki, z którymi nigdy wcześniej nie miałam do czynienia, a swoim działaniem poprawiły mi nastrój przy każdej aplikacji. Są to serum od marki Dermo Pharma oraz balsam do ciała marki Gosh.
Jak zwykle, na początek info od producenta,a potem moje spostrzeżenia:)

BIO SERUM SKIN ARCHI-TEC, Czynnik wzrostu naskórka/EGF

  Używaj, jeśli masz skórę:

    z zaawansowanymi oznakami starzenia
    z głębokimi zmarszczkami, pobrużdżeniami i miejscową utratą wiotkości
    podrażnioną i popękaną lub po zabiegach dermatologicznych, kosmetycznych i medycyny estetycznej
    uszkodzoną
    atopową i łuszczącą się

Efekt po kompletnej miesięcznej kuracji:

    wzmocnienie budulca skóry
    naprawa uszkodzonych tkanek
    przyspieszenie procesu gojenia się ran

MOJA OPINIA:

BIO Serum mieści się w szklanej buteleczce z pipetką z tego samego tworzywa. Do naszej dyspozycji jest 15 ml gęstego i bezwonnego olejku. Mimo zwartej konsystencji serum idealnie rozprowadza się na skórze i nie spływa po niej. Szybciutko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Po częstym stosowaniu olejów na skórę mojej twarzy, nie bałam się zastosować tego serum. I miałam rację, bo działa rewelacyjnie!
 W czasie zimy moja cera szybko staje się przesuszona. Kiedy robię makijaż okolice nosa,broda i czoło nie wyglądają zbyt estetycznie. Częste zmiany kremów nic nie dały, ale ten kosmetyk przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Już po tygodniu codziennego stosowania moja skóra zaczęła budzić się do życia. Pierwsze widoczne efekty zauważyłam już po trzeciej aplikacji. Skóra wygładzona, napięta i idealnie nawilżona.
 Zawartość 1% EFG aktywuje namnażanie komórek nabłonkowych. Dzięki niemu uszkodzone komórki skóry zostają zastąpione nowymi. Serdecznie polecam wypróbowanie tego serum na własnej skórze. Jest rewelacyjne i ogłaszam, że ten produkt stanowczo jest numerem 1 na szybką regenerację skóry !!! :)

Gosh, Moisturizing Body Lotion (Balsam nawilżający do ciała)

 Fresh Breeze Balsam do ciała utrzymujący skórę gładką, odżywioną i nawilżoną. Formuła kosmetyku powoduje, że wchłania się on natychmiastowo. Skóra po jego zastosowaniu jest przyjemnie miękka. Posiada świeży zapach. Wzbogacony jest o specjalne połączenie witamin, minerałów morza oraz nawilżający składnik Moist24(tm), który zapewnia nawilżenie skóry przez całą dobę.

MOJA OPINIA:

Balsam mieści się w bardzo stylowym, eleganckim opakowaniu pojemności aż 500ml. Jest to ogromna ilość patrząc na niesamowitą jego wydajność. Balsam ma świetną, kremową konsystencję i niebiański wprost zapach, który pokochałam od pierwszej aplikacji. Zapach pozostaje na skórze przed długi czas, co osobiście uwielbiam. Nawet ubrania czy pościel pochłania ten zapaszek:)
 Kosmetyk idealnie się rozprowadza na powierzchni skóry i momentalnie wchłania, pozostawiając ją jedwabiście gładką. Przy codziennym stosowaniu, moja skóra na całym ciele jest jakby zdrowsza, gładsza i przyjemnie pachnąca. Nawilżenie pozostaje przez wiele godzin, a nie jak w przypadku niektórych marek 2-3 godziny. Plus ogromny za tą cechę!Po depilacji koi skórę na nogach i łagodzi moją nieszczęsną wysypkę.
 Balsam nie uczula i nie powoduje jakichkolwiek podrażnień, więc z pewnością mogę polecić go do każdego typu skóry, nawet tej suchej czy wrażliwej. Całym serduchem polecam !!!:)

Jestem bardzo zadowolona z obu kosmetyków, które miałam przyjemność testować dzięki Drogeriom Marysieńka. Serdecznie dziękuję za zaufanie:)

Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych, których adresy znajdują się poniżej:
Skierniewice ul. Buczka 6
Skierniewice ul. Norwida 6
Skierniewice ul. Rynek 18
Skierniewice ul. Mszczonowska 30/32
Brzeziny ul. Mickiewicza 17
Piotrków Trybunalski ul. Słowackiego 142
Łódź ul. Wyszyńskiego 107
Zgierz ul. Gałczyńskiego 34
Warszawa ul. Magiczna 6/9
Warszawa ul. Obrzeżna 1

Oraz fanpage drogerii: https://www.facebook.com/DrogerieMarysienka

3 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty