Strony

środa, 3 września 2014

Testuję ze Sklepem Khadi: Szampon & odżywka Vatika z czarnuszką

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją szamponu oraz odżywki Vatika z czarnuszką,które otrzymałam w ramach współpracy ze Sklepem Khadi.

O tej firmie mogliście przeczytać tutaj: KLIK SESA
w recenzji olejku Sesa,który na moich włosach zdziałał takie cuda,że do tej pory jestem oszołomiona:)
Teraz znów dzięki pomocy wspaniałej Pani Doroty,którą wychwalałam już w poprzedniej recenzji. Jak już pisałam, rzadko spotyka się osoby,które chcą pomóc drugiej osobie,dzieląc się swoją wiedzą. Teraz wiem,że takie ciche aioły nadal są:) A Pani Dorota jest jednym z nich;)
Ale do rzeczy, tym razem testowałam szampon i odżywkę marki Vatika.
 Zacznę od szamponu:

Szampon Vatika z czarnuszką 200ml

Z myślą o kompleksowej pielęgnacji włosów zniszczonych, Dabur opracował specjalną serię kosmetyków z czarnuszką.
Szampon Vatika z czarnuszką ma za zadanie dokładnie, a przy tym delikatnie oczyścić włosy zniszczone, wymagające intensywnej regeneracji.Jest rozwiązaniem dla osób, których włosy matowe, suche i trudne do ułożenia. Dodaje włosom mocy i blasku oraz zwiększa ich objętość. Skuteczność szamponu zapewnia przede wszystkim wyciąg z nasion czarnuszki siewnej. Czarnuszka ceniona  jest od stuleci szczególnie w krajach arabskich. Znana jest ze swych antybakteryjnych właściwości, dlatego dobroczynnie wpływa na skórę głowy dotkniętą łupieżem.
Nazywana jest też „eliksirem młodości”, gdyż jest naturalnym antyoksydantem. Jest bogata w kwasy tłuszczowe, kwas linolowy, witaminy A i E oraz mikroelementy.
Dzięki takiej zawartości dobroczynnych substancji czarnuszka głęboko odżywia cebulki włosowe, pobudzając włosy do wzrostu, a także niweluje uszkodzenia struktury włosów. Wyciąg z jeżyny oraz dodatek henny dodatkowo wzmacniają włosy.

Stosowanie:
Niewielką ilość szamponu rozprowadzić na zwilżonych włosach i skórze głowy. Wmasować opuszkami palców, po czym dokładnie spłukać ciepłą wodą. W razie konieczności czynność powtórzyć.

SKŁAD: Aqua, Sodium laureth sulphate, Cocamidopropyl betaine, Cocamide MEA, Dimethiconol emulsion, Glycol distearate, Parfume, Sodium chloride, Sodium PCA, Ethylene / Octene copolymer (and) Ethylene / Sodium acrylate copolymer, Guar hydroxypropyl trimonium chloride, Carbomer, Sodium hydroxide, Disodium EDTA, Nigella sativa (Blackseed) extract, Rubus fructicosus (Blackberry) extract, Lawsonia inermis (Henna) extract, PEG-90M, Panthenol, Tocopheryl acetate, Magnesium chloride, Magnesium nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl alcohol, Lilial, Citronellol, Hexyl cinnamal, Limonene, Linalool, CI 77266.
 Szampon do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Pierwszy raz miałam do czynienia z kosmetykami,które w swoim składzie zawierają wyciąg z nasion czarnuszki. Czytałam już dawno temu,jak wiele właściwości posiada czarnuszka. Jest nazywana "eliksirem młodości",z czym całkowicie się zgadzam. Szampon znajduje się w poręcznej buteleczce z najwygodniejszym zamknięciem na klik.
 Konsystencja jest nietypowa, bardzo gęsta i przypominająca budyń w srebrnym kolorze. Poprzez tą zwartą konsystencję jest bardzo wydajny,dla mnie wystarczająca była ilość mniej więcej pół łyżeczki,aby pokryć gęstą pianą całe włosy. Co do działania,jestem kolejny raz bardzo zadowolona z efektu kosmetyków ze Sklepu Khadi. Szampon rewelacyjnie oczyszcza włosy i pozostawia je miękkie i błyszczące.
 Poza tym nie mam już kłopotu z rozczesywaniem ich,co jest dla mnie ogromnym plusem. Zauważyłam także,że kosmetyk unosi włosy u nasady i zamyka pojedyncze łuski,więc wyeliminowałam kolejny problem,jakim były rozdwajające się końcówki. Jestem zachwycona:)

Maska do włosów zniszczonych z czarnuszką Vatika - 500ml


Maska do włosów z ekstraktem z czarnuszki polecana jest szczególnie do pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych.
Stosowana regularnie poprawia ogólną kondycję osłabionych włosów. Sprawia, że stają się miękkie w dotyku, gładkie i łatwe do ułożenia. Wyciąg z czarnuszki działa odbudowująco na zniszczoną strukturę włosów oraz stymuluje ich wzrost. Skutecznie pielęgnuje również suchą i wrażliwą skórę głowy, zapobiegając jej nadmiernemu przesuszeniu.
REWELACYJNA – WŁOSY MIĘCIUTKIE , BŁYSZCZĄCE I MOCNIEJSZE


Maska do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Praktycznie co dwa-trzy mycia stosuję jakąś maskę,która ma za zadanie wzmocnić kondycję moich włosów. Tym razem testowałam produkt,który oprócz obietnic producenta,niesie za sobą ich potwierdzenie w praktyce.

  Maska znajduje się w praktycznym słoiku z nakrętką. Konsystencja także jak w przypadku szamponu Vatika z czarnuszką nie jest typowa. Wygląda jak zielonkawe błoto,które bardzo przyjemnie pachnie. Jest bardzo gęsta i wydajna.
 Stosuję ją bardzo często,a mam nadal ponad połowę opakowania. Dla mnie ogromny plus za zapach,który utrzymuje się na włosach przez długi czas po spłukaniu. Włosy dzięki masce Vatika są pełne blasku, odżywione i układają się bez problemu.

Podsumowując, kolejny raz bardzo serdecznie dziękuję Pani Dorocie za podzielenie się ze mną swoją wiedzą i dobrą radą. Znów jestem bardzo mocno zadowolona z kosmetyków od Sklepu Khadi.

Dziękuję jeszcze raz Pani Dorocie za zaufanie i możliwość przetestowania rewolucjonizujacych kosmetyków dla moich włosów;)
Zapraszam do odwiedzenia strony Sklepu Khadi: http://sklep.khadi.nazwa.pl/
Profil sklepu na FB: KLIK

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że ta maska ma taką dużą pojemność ;) i co najważniejsze, że dobrze działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jestem w trakcie testowania maski i stwierdzam , iż jest nieziemska , moe włosy nabrały jeszcze bardziej blasku ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś olejek z czarnuszki ale Brzydko pachnial... Dobrze że ta seria ładnie pachnie i jest skuteczna

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja o czarnuszce nie słyszała nigdy :-) Widać trzeba to zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. skusiłabym się na ten szampon z czarnuszką;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty