Strony

wtorek, 2 września 2014

Testuję dla portalu Udziewczyn.pl: Żel pod prysznic Kamill Mleczko Cytrynowe

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować pierwszy kosmetyk,który otrzymałam w ramach współpracy z portalem Udziewczyn.pl.
  Cała testowa paczka zawierała tyle wspaniałości:
O żelu pod prysznic mam już wyrobione zdanie,więc zapraszam :)
Na początek informacje od producenta:

Kamill  Lemon-Buttermilk Mleczko Cytrynowe


Rozpieszcza skórę orzeźwiającym aromatem naturalnej cytryny. Łagodne substancje myjące oczyszczają i pielęgnują skórę, sprawiając, że staje się ona delikatna i elastyczna. Apetycznie świeży, cytrynowy zapach utrzymuje się na skórze przez długi czas.

Pojemność: 250 ml
Potrzebujesz porannej dawki energii? Wypróbuj orzeźwiającą moc cytryny z nowym żelem pod prysznic Kamill. Delikatne składniki myjące oraz świeżość i nawilżenie, to dobry początek dnia.

MOJA OPINIA:

Już samo opakowanie bardzo przypadło mi do gustu.Jego nieregularny kształt dopasowuje się do dłoni i przykuwa wzrok.
  Zamknięcie typu klik jest najbezpieczniejsze i najwygodniejsze, mamy  pewność przed niechcianym wylaniem. Żółta,smukła buteleczka przypomina o uwielbianym przeze mnie lecie i blasku słoneczka. Konsystencja jest kremowa i bardzo delikatna.

Żel pieni się rewelacyjnie i jest wydajny,ponieważ wystarczy nam niewielka ilość kosmetyku,aby umyć całe ciało. Zapach jest cytrynowy,z nutką mleczną. Utrzymuje się na skórze przez jakiś czas po kąpieli,równocześnie pozostawiając skórę miękką i nawilżoną.
  Nie wysusza ani nie podrażnia skóry,co jest unikalne wśród tak tanich żeli. Jak widać jest to wysoka jakość w niskiej cenie. Dostępny jest w nawet najmniejszych drogeriach i sklepach ogólnospożywczych,więc warto się skusić:)
Żel,jak już wspomniałam, otrzymałam w ramach współpracy z portalem udziewczyn.pl , gdzie znajdziecie informacje na każdy temat:)
Fanpabe portalu: KLIK

3 komentarze:

  1. wspaniała jest ta paczucha z kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy ale tego, żelu jeszcze nie znam, teraz na pewno się to zmieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego żelu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty