Strony

piątek, 1 sierpnia 2014

Testuję ze Sklepem Khadi: Olejek do Włosów Sesa

Witajcie Kochani!

Czy mieliście do czynienia kiedykolwiek z olejkiem do włosów o ciekawej nazwie SESA??? Ja przyznam szczerze,że do tej pory nie miałam o nim zielonego pojęcia i bardzo tego żałuję.
Jeśli marzycie o zregenerowanych,zdrowych włosach,które nie wypadają i są bardzo gęste,trafiliście pod dobry adres! Ja do tej pory na moich włosach eksperymentowałam  z najróżniejszymi olejkami. Bywało lepiej,bywało gorzej. Ale dzięki bardzo uprzejmej Pani Dorocie ze Sklepu Khadi miałam przyjemność przetestować ten sławny już  olejek na sobie:)

Ale od początku:)
Informacje od producenta:

Olejek do Włosów Sesa - poj. 30ml

Receptura olejku pochodzi ze starodawnych ajurwedyjskich pism.
Składa się on z 18-tu bogatych w składniki odżywcze ziół, 5 olejków doskonale nawilżających włosy i mleka.Cała receptura przygotowana została według procesu Kshir Pak Vidhi, w którym zbilansowana mieszanka ziół połączona zostaje z mlekiem a następnie aktywowana poprzez 5 olejków.
Olejek jest bogaty w witaminy C i E. Jest to środek powstrzymujący wypadanie włosów, stymuluje wzrost gęstszych, zdrowych i długich włosów, eliminuje łupież.
Regularne używanie oleju powoduje że włosy stają się lśniące i zdrowe a cebulki doskonale odżywione.

Sposób użycia:
Umyj włosy, osusz je delikatnie ręcznikiem. Aplikuj olejek na skórę głowy, masując delikatnie opuszkami palców. Warto wykonać 20 minutowy delikatny masaż. Aplikuj olejek do momentu gdy skóra przestanie go absorbować. Na koniec wmasuj olejek w końcówki włosów i wmasuj go, do momentu, aż przestaną absorbować olejek. Zostaw na całą noc, rano umyj włosy. Stosuj 2-3 razy w tygodniu. Jeśli włosy są bardzo wysuszone, z łupieżem i skóra głowy swędzi dobrze jest stosować olejek każdego wieczora. Inną możliwością jest użycie olejku na 2 godziny przed myciem. Olejek zmywa się łatwo i powinno wystarczyć jednokrotne mycie szamponem.Olejek może mieć w pokojowej temp. konsystencję stałą, ale po delikatnym ogrzaniu pod strumieniem ciepłej wody lub pod wpływem ciepła rąk, natychmiast się rozpuszcza. Przechowywanie w ciepłym pomieszczeniu będzie zapobiegało ponownemu zastygnięciu. Chronić przed dostępem światła. Olejek odpowiedni do wszelkiego rodzaju włosów. Może być używany w okresie ciąży.

Skład:
Trifala 2.00% w/v, Eclipta alba 1.50% w/v,Ferriper Oxidumrubrum 1.5% w/v
Centella Asiatica 0.50% w/v,Jasminum Officinale 0.50% w/v,Datura Metel 0.50% w/v
Indigofera Tinctoria 0.50% w/v,Citrullus Colocynthis 0.50% w/v,Abrus Precatorius 0.25% w/v
Elettaria Cardamonum 0.25% w/v,Valeriana Wallichii 0.25% w/v,Pongamia Pinnata 0.25% w/v
Azadirachta Indica 0.25% w/v,Lawsonia alba 0.25% w/v,Cedrus Deodara 0.25% w/v
Anacyclus Pyrethrum 0.25% w/v,Vetiveria Zizanioides 0.25% w/v,Glycyrrhiza Glabra 0.25% w/v Processed As Per Tail PAK vidhi With milk 10% v/v,Sesamum Indicum Oil 25.00% v/v,Nilibhrugadi Oil 8.00% v/v, Perfume 2.00% v/v,Triticum Aestivum Oil 1.00% v/v
Citrus Medica Oil 1.00% v/v,Quinazarine Green (C.I.No.61565) 0.0004% v/v
Cocos Nucifera Oil Q.S. to 100% v/v
Olejek Sesa możecie kupić tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Jak już wspomniałam,trafiłam na niego dzięki uprzejmości Pani Doroty ze Sklepu Khadi. Nie spotkałam do tej pory osoby,która powiedziałaby mi tyle o włosach,o pielęgnacji i dobraniu odpowiednich kosmetyków. Pani Doroto! Ukłon jak stąd do Chin dla Pani! <3
Jednak są na tym świecie ludzie,którzy dbają o innych i pomagają im rozwiązać ich problemy. Ale wróćmy do kosmetyku:)
Olejek znajduje się w plastikowej butelce. Pod nakrętką znajduje się folia zabezpieczająca kosmetyk przed wylaniem w czasie podróży oraz gwarantuje nam,że mamy z nim do czynienia jako pierwsi.
Kiedy go otrzymałam i otworzyłam miał bardziej stałą,zielonkawą konsystencję,ale pod wpływem ciepłej wody,konsystencja zmieniła się w płynną.
Kwesta zapachu jest dla mnie bardzo istotna. Naczytałam się już wiele recenzji najróżniejszych typów olejów. Wiele blogerek uważa niektóre zapachy za ciężkie,czy trudne do zniesienia. Jeśli chodzi o zapach Sesy jest ona wg mnie ziołowo-cytrusowa, z domieszką zapachu kadzideł,ogólnie typowo orientalna,co ubóstwiam!  Uwielbiam takie zapachy,więc podczas każdej aplikacji Sesy byłam zachwycona. Po całej nocy z olejem na włosach,rano,kiedy myję włosy,nadal pachną.  Dla mnie jest to niewątpliwie pozytywna sprawa.
Jak go stosowałam? Jest wiele sposobów na stosowanie Sesy. Ja wybrałam najlepszą opcję.
Wieczorem myłam włosy,a potem wcierałam olejek w skórę głowy,robiłam jej masaż delikatnymi,okrężnymi ruchami wcierałam olejek. Kiedy skóra głowy nie absorbowała już więcej Sesy,wcierałam odrobinę w końcówki włosów.
Olejek bardzo dobrze się spłukuje. Specjalnie użyłam kilku rodzajów szamponów i za każdym razem nie miałam najmniejszego problemu ze zmyciem i oczyszczeniem skóry i włosów.
Buteleczka 30ml wystarczyła mi na 7 aplikacji. Myślę,że to duża wydajność. Olejku nie stosuje się dużo,głównie na skórę głowy i końcówki. Nie ma potrzeby olejować całych włosów.
Efekty ,jakie zauważyłam po kuracji z Sesą:
Najważniejsze- za każdym razem,kiedy ją używałam moje włosy bardzo się skręcały,aż miło było patrzeć na ich odżywienie. W około 80% pozbyłam się wypadających włosów,a to jest cud dla mnie!!! Do tej pory wszędzie,w każdym pomieszczeniu w domu można było znaleźć moje włosy. Nie wstrzymał wypadania w całości,ale w bardzo dużym stopniu je ograniczył.
Skóra głowy stała się zdrowa i nawilżona,a na jej powierzchni zauważyłam sporo "baby hair",co bardzo mnie cieszy:)Włosy są miękkie i lśniące po każdej aplikacji. Dłużej także są świeże i rewelacyjnie się układają.
Komu mogę polecić Sesę?
Z pewnością osobom,które borykają się z wypadaniem włosów oraz tym,których włosy są zniszczone i potrzebują odbudowy i wzmocnienia. Także tym,którzy mają problem z przetłuszczaniem się włosów- Sesa reguluje wydzielanie łojotoku skóry głowy. A przez to włosy są dłużej świeże i nie ma potrzeby ich myć co dzień.

Podsumowując,jeszcze żaden produkt typu odżywka czy maska nie zrobił takiej pozytywnej rewolucji na mojej głowie.
Dziękuję jeszcze raz Pani Dorocie za zaufanie i możliwość przetestowania tego przełomowego kosmetyku dla moich włosów;)

Zapraszam do odwiedzenia strony Sklepu Khadi: http://sklep.khadi.nazwa.pl/
Profil sklepu na FB: KLIK

11 komentarzy:

  1. Brzmi bardzo ciekawie :-) Super recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już na kilku blogach widziałam kosmetyki ze sklepu Khadi. Muszę tam zajrzeć (po wypłacie męża :D ). Mam chrapkę na ten olejek, o którym piszesz i olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy olejek:)
    Ale co do "uprzejmości" Pani Doroty nie wypowiem się pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Monika,niektórzy nie mają krzty kultury..A jeszcze grożą.

      Usuń
    2. Moniko, Arturze- nie wiem o jakiej sytuacji mówicie, ja mam o Pani Dorocie inne zdanie,bardzo mi pomogła swoją radą.

      Usuń
  4. jest na mojej liście zakupowej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze o nim słysze, ale czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie wypróbuję! :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/shop-choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam. Fajne zmiany na blogu. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się być na prawdę dobry ten olejek. Fajnie :) Chętnie bym go też wypróbowała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty