Strony

piątek, 12 września 2014

Testuję z RevitaLash: Revitalash® Fineline Primer - WYPEŁNIAJĄCY PODKŁAD POD MAKIJAŻ

Witajcie Kochani!

Na mojej skórze przetestowałam już kilka wersji bazy pod makijaż. Ale w takiej wersji i tej marki jeszcze nie miałam,dlatego bardzo ucieszyłam się,że będę mogła przetestować kolejny kosmetyk rewelacyjnej marki jaką jest RevitaLash:)
Na początek informacje od producenta:

Revitalash® Fineline Primer

  WYPEŁNIAJĄCY PODKŁAD POD MAKIJAŻ 15 ml

NATYCHMIASTOWY EFEKT JEDWABIŚCIE GŁADKIEJ I ELASTYCZNEJ SKÓRY

PODSTAWA PERFEKCYJNIE WYKONANEGO MAKIJAŻU!
Athena Cosmetics, ciesząca się pozycją światowego lidera w dziedzinie opracowywania innowacyjnych i funkcjonalnych kosmetyków, która jako pionier stworzyła w 2006 roku pierwszą odżywkę stymulującą wzrost rzęs i brwi marki RevitaLash, która stała się przełomem w dziedzinie kosmetologii i wstrząsnęła przemysłem kosmetycznym na świecie, ujawniając duże zapotrzebowanie na kosmetyk do rzęs, który naprawdę działa, ma przyjemność poinformować, że do grona innowacyjnych produktów marki RevitaLash dołączył nowy produkt.
 RevitaLash® Fineline Primer - wypełniająca baza pod makijaż, dająca natychmiastowy efekt gładkiej i elastycznej skóry. Delikatna i jedwabista emulsja opracowana tak, aby zmienić się w doskonały podkład, który sprawi, że drobne linie i zmarszczki na powierzchni skóry staną się miękkie i mniej widoczne, poprawi się kontur twarzy, skóra będzie gładka i elastyczna. Ekstrakt z brązowych alg stymuluje syntezę kwasu hialuronowego i uaktywnia się jako „wymiatacz” wolnych rodników, chroni skórę przed utratą elastyczności oraz sprężystości. Trójgliceryd kaprynowy spowalnia utratę wody przez tworzenie specjalnej bariery na powierzchni skóry. Wykorzystuje kuliste odbicie światła i efekt rozproszonego suchego proszku, które dodają skórze gładkiego, zrelaksowanego wyglądu. Natychmiast wygładza powierzchnię skóry, minimalizuje cienie i drobne niedoskonałości. Cienkie linie i zmarszczki, stają się mniej widoczne i delikatniejsze. Jednocześnie skóra pozostaje gładka, elastyczna i miękka.
Stosowanie RevitaLash ®FINELINE PRIMER:
Należy umyć ręce i twarz preferowanym preparatem do oczyszczania i następnie dokładnie osuszyć skórę. Uwaga: Fineline Primer może być nałożony na krem nawilżający. Małą ilość Fineline Primer nakładamy na docelowe miejsca takie jak „kurze łapki”, fałd nosowo-wargowy oraz linie marionetek. Pozostawiamy produkt na chwilę i następnie nakładamy codzienny makijaż. Produkt jest przebadany dermatologicznie, testowany klinicznie, hypoalergiczny, nie podrażniający. Produkt nie był testowany na zwierzętach.
Baza do kupienia tutaj: KLIK PRIMER

MOJA OPINIA:

I znów byłam bardzo zaskoczona,kiedy otrzymałam przesyłkę od marki RevitaLash. Oprócz pięknie zapakowanego RevitaLash ®FINELINE PRIMER otrzymałam także: przydatną kosmetyczkę,notes, długopis, praktyczne lustereczko, saszetkę na zakupy oraz nadmuchiwaną piłkę,którą pokochał mój synek. Wszystko idealnie zabezpieczone na czas wysyłki. Kolejny raz firma udowodniła mi bardzo rzetelne i profesjonalne podejście do klienta. BRAWO!:)
Baza pod makijaż zamknięta jest w wygodnym słoiczku z zakrętką oraz owinięta folią,więc mamy pewność,że pierwsi mamy kontakt z produktem. Dodatkowo skryty jest w stylowym pudełeczku. Już na pierwszy rzut oka prezentuje się bardzo profesjonalnie,co już po pierwszym użyciu potwierdziło tylko moje zdanie.
Konsystencja kosmetyku jest idealnie kremowa i jedwabiście gładka. Ze skórą łączy się rewelacyjnie. Zapach jest delikatny i po chwili znika,co sprawia,że po kilku sekundach można bez problemu kontynuować nakładanie makijażu.  Nie sądziłam,że 15 ml produktu może wystarczyć mi na dłużej,ale Primer jest bardzo,ale to bardzo wydajny. Zapewniam,że 15ml pojemności będzie Wam służyć przez długi czas.Zauważyłam,że wystarczy go odrobinę nałożyć na problematyczne miejsca, blizny czy drobne zmarszczki,a natychmiast zostają one wygładzone. Nie miałam potrzeby nakładać kosemtyku na całą powierzchnię twarzy.
 Fineline Primer nie podrażnia w żaden sposób skóry i mogą go stosować posiadaczki każdego typu cery. Mój typ- mieszany z przewagą tłustego, jest najbardziej problematyczny,więc jest to najlepszy dowód na to,że produkt DZIAŁA IDEALNIE I SPEŁNIA SWOJE ZADANIE W MILIONIE PROCENT:)Moja skóra po aplikacji bazy staje się gładka, zmatowiona i bardzo ładnie przygotowana na przyjęcie podkładu czy pudru.  Twarz dzięki Fineline Primer przez cały dzień jest świeża i promienna, bez obaw o bruzdki czy uwidocznione cienie pod oczami.

Pokochałam Revitalash Fineline Primer całym serduchem i bardzo się cieszę,że mogę go stosować na mojej skórze. Serdecznie dziękuję marce RevitaLash za zaufanie i możliwość kontynuacji współpracy <3

Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki RevitaLash,gdzie możecie zakupić i poczytać o produktach RevitaLash: http://sklep.revitalash.pl/
Fanpage marki: https://www.facebook.com/RevitaLashPolska

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty