Strony

czwartek, 11 września 2014

Testuję dla portalu Udziewczyn.pl: KAMILL krem do rąk Anti Age Q10

Witajcie Kochani!
Dzisiaj zapraszam Was na kolejną porcję testująco-recenzującą:) Chcę zaprezentować Wam kolejny rewelacyjny i bardzo tani krem do rąk,który z moimi dłońmi rozprawił się błyskawicznie. Krem ten otrzymałam do testu dla portalu Udziewczyn.pl.

KAMILL krem do rąk Anti Age Q10 75ml

Specjalna, odżywcza receptura kremu do extremalnej ochrony.
Regenerujący krem do rąk Anti age Q10 z łagodzącym ekstraktem z rumianku i bisabololem intensywnie nawilża skórę  oraz poprawia jej elastyczność. Zawarty w formule kremu koenzym Q10 oraz witamina E chronią  skórę rąk przed wolnymi rodnikami oraz skutecznie redukują zmarszczki. Dzięki zawartości lekkich filtrów SPF krem ten zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry, rozjaśnia i redukuje przebarwienia.
 - nie zawiera barwników
- bez olejów mineralnych/parafiny
- bez parabenów
- bez emulgatorów zawierających PEG
- tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie

Krem zdobył nagrody: Złoty medal w teście konsumenckim „
Najlepszy produkt- Wybór konsumentów 2014” oraz „Przebój FMCG 2014".

MOJA OPINIA:

Czy sądzicie,że krem z niższej półki cenowej może być efektowny? Oczywiście,że tak! I ten krem jest najlepszym dowodem na to,że niska cena może iść w parze z dobrą jakością. Krem zamknięty jest w wygodnej tubce z zamknięciem na "klik". Opakowanie jest niewielkich rozmiarów,więc zawsze możemy mieć kosmetyk przy sobie. Konsystencja jest lekka i przyjemna. Aplikacja jest szybka,a wchłanianie jeszcze szybsze.
 Krem pozostawia na skórze delikatną warstwę ochronną. Znajdujący się w produkcie filtr chroni skórę przed działaniem czynników o każdej porze roku.  Wydajność także jest bardzo dobra. Mi wystarcza wielkość ziarnka grochu,czasem troszkę więcej. Zapach jest delikatny i przez chwilę utrzymuje się na skórze. Bardzo lubię kosmetyki,których zapach jest jeszcze chwilę po aplikacji wyczuwalny na skórze. W kwestii działania- nawilżenie i regeneracja skóry,tak w skrócie można je określić.
  Skóra jest gładka,suche miejsca znikają, a przebarwienia stają się mniej widoczne już po kilku użyciach. Bardzo polubiłam ten krem i na pewno do niego wrócę!:)

Krem, jak już wspomniałam, otrzymałam w ramach współpracy z portalem udziewczyn.pl , gdzie znajdziecie informacje na każdy temat:)
Strona portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: KLIK

9 komentarzy:

  1. Moja mama kiedyś używała tego kremu i była z niego zadowolona. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz słysze o tym kremie :D

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam, że cena nie zawsze ma znaczenie :) Akurat nic firmy kamill nie używałam :)
    Zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny, gęsty kremik

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/moje-propozycje-ze-sklepu-sheinside-i.html

    OdpowiedzUsuń
  5. slyszałam dużo pozytywów o kremach tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. oj coś czuję, że ten krem będzie i mój. Zwłaszcza, że moje zaczynaja się kończyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty